17 شهریور یادآور شجاعت و ایستادگی ملت ایران در مقابل ستمگران است
کد خبر: 3745039
تاریخ انتشار : ۱۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۴
سلیمانی دشتکی:

17 شهریور یادآور شجاعت و ایستادگی ملت ایران در مقابل ستمگران است

گروه سیاست و اقتصاد - استاندار ایلام گفت: 17 شهریور، نمادی باصلابت از مقاومت و شجاعت و ایستادگی ملت شریف ایران در مقابل ستمگران و جنایتکاران تاریخ است.

17 شهریور یادآور شجاعت و ایستادگی ملت ایران در مقابل ستمگران است
قاسم سلیمانی‌دشتکی، استاندار ایلام به مناسبت سالروز واقعه 17 شهریور ماه سال 57 پیامی صادر کرد.
به گزارش ایکنا از ایلام، متن پیام استاندار ایلام به این شرح است :
هفدهم شهریور ماه در تاریخ پرشکوه انقلاب اسلامی فرازی بلند از مبارزات ملت بزرگ ایران علیه ستم و استبداد زمانه در دوران شاهنشاهی بود. 17 شهریور، نمادی باصلابت از مقاومت و شجاعت و ایستادگی ملت شریف ایران در مقابل ستمگران و جنایتکاران تاریخ است و آن قله حماسه‌ای ست که تاریخ هیچ وقت آن را از یاد نخواهد برد .
ملت سرافراز ایران اسلامی امروز به تاسی از دستورات الهی و رهبری بنیانگزار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام‌خمینی (ره) و منویات همیشگی و هدایتبخش مقام معظم رهبری (مدظله العالی) همواره در راه مبارزه با ظلم و سلطه کشورهای زورگو ایستاده است و از هیچ دشمن و هیچ قدرتی و توطئه‌ای واهمه نداشته و ندارند، چرا که مکتب مردم این آب و خاک با شهادت و ایثارگری الفتی دیرینه دارد و در این راه ملت پرافتخار ایران اسلامی خالق حماسه‌های بزرگی چون دفاع مقدس و حماسه های سیاسی و اجتماعی بزرگ در طول تاریخ با عظمت خویش بوده است و اکنون مظهر بیداری اسلامی و الگوی مقاومت و ایثارگری برای جهانیان به ویژه مسلمانان در راه مبارزه با نظام سلطه است .
اکنون در آستانه چهل سالگی انقلاب شکوهمند جمهوری اسلامی ایران یاد و خاطره شهیدان به ویژه شهدای 17 شهریور ماه سال 57 را گرامی می‌داریم و بر روان پاک آنان و روح پرفتوح امام شهیدان درود می‌فرستیم و یک بار دیگر با آرمان‌های انقلاب، شهدا، امام و رهبری پیمان دوباره می‌بندیم و از درگاه خداوند سبحان در سایه توجهات حضرت ولی عصر ارواحناله الفداء و در تاسی به منویات مقام معظم رهبری برای همه یادگاران دفاع مقدس بویژه رزمندگان، جانبازان، آزاده گان و خانواده محترم شهدا و ایثارگران آرزوی سلامتی و توفیق بیشتر مسئلت نموده و برای دولتمردان و در راس آن رئیس‌جمهور محترم نیز در مسیر خدمت و عزت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، امید موفقیت روزافزون دارم . »
انتهای پیام
captcha