هوشیاری و بصیرت؛ نیاز اساسی برای مبارزه با جنگ اقتصادی
کد خبر: 3745099
تاریخ انتشار : ۱۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۹

هوشیاری و بصیرت؛ نیاز اساسی برای مبارزه با جنگ اقتصادی

گروه معارف ـ مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: تمام سعی و تلاش ما بر این است که جنگ سخت اقتصادی را پشت سر بگذاریم و برای مبارزه با این جنگ باید هوشیاری و بصیرت لازم را داشته باشیم.

هوشیاری و بصیرت؛ نیاز اساسی برای مبارزه با جنگ اقتصادیبه گزارش ایکنا از اردبیل، حجت‌الاسلام نجات فیاضی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل، روزگذشته ۱۷ شهریورماه در یادواره شهدای والامقام فصل تابستان و قیام خونین ۱۷ شهریور در اردبیل گفت: انقلاب اسلامی توانست معادلات دشمنان را بر هم بریزد در حالی که دشمنان فکر می‌کردند عمر این انقلاب ۴۰ روزه باشد.
وی با اشاره به این که با افتخار چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی را جشن خواهیم گرفت گفت: تمام سعی و تلاش ما بر این است که این جنگ سخت اقتصادی و روانی را پشت سر بگذرانیم و در این زمینه سعی و تلاش هر سه قوه لازمه اساسی و مهم است تا بتوانیم توطئه‌ها و نقشه‌های شوم دشمنان را به یاس و ناامیدی تبدیل کنیم.
مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: هوشیاری و بصیرت لازمه اساسی و مهم است و در این زمینه غلبه بر هجمه‌های فرهنگی این دو مولفه را در جامعه خواستار است که باید با تقویت این دو مورد به تمامی اهداف خود دست یابیم و توطئه‌ها و نقشه‌های شوم دشمنان را به یاس و ناامیدی تبدیل کنیم.
فیاضی تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران دستاورد تقدیم خون هزاران شهید است که در این زمینه خون‌های زیادی ریخته شده و فشار‌ها و تاوان‌های سنگینی پس داده شده است که به همین منظور نیاز است قدردان این داشته‌ها بود و امنیت کنونی کشورمان را که آرزوی بسیاری از کشور‌ها است به خوبی حفظ و صیانت کنیم.
وی اظهار کرد: دشمنان و استکبار جهانی شبانه‌روز درصدد پیاده‌سازی نقشه‌های شوم خود هستند که در این زمینه ما نیز با تقویت و تربیت نیرو‌های بسیجی و متدین باید جواب دندان‌شکنی در مقابل نقشه‌های شوم دشمنان داشته باشیم و نقشه‌ها و توطئه‌های پیاده شده را به یاس و ناامیدی تبدیل کنیم که این مسئله در حال حاضر یک اولویت اساسی است.
مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: به کوری چشم دشمنان این بار نیز از این برهه سخت زمانی پیروز و موفق بیرون خواهیم آمد و به دشمنان ثابت خواهیم کرد که موفقیتی که در سایه رشادت‌های مقام معظم رهبری و خون پاک شهدای والامقام رقم خورده به این سادگی‌ها پایمال نخواهد شد.
انتهای پیام

captcha