همکاری با نیروهای امنیتی عربستان جهت برپایی مراسم عاشورا
کد خبر: 3745125
تاریخ انتشار : ۱۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۸
یک روحانی شیعی تأکید کرد؛

همکاری با نیروهای امنیتی عربستان جهت برپایی مراسم عاشورا

گروه بین‌الملل ـ شیخ وجدی مبارک، روحانی شیعه عربستان بر ضرورت همکاری کامل شهروندان و نیروهای امنیتی این کشور جهت برپایی مراسم روز عاشورا تاکید کرد.

به گزارش ایکنا به نقل از وبگاه روزنامه جهینة؛ شیخ وجدی مبارک، روحانی شیعی عربستان با انتشار مطالبی  در ارتباط با آمادگی برای برگزاری مراسم روز عاشورا در شبکه‎های اجتماعی، بر ضرورت همکاری کامل شهروندان و نیروهای امنیتی تأکید کرد.

وی تصریح کرد: هیچ کاری بدون همکاری با یکدیگر به موفقیت نمی‌انجامد.

این روحانی شیعی با اشاره به این که نیروهای امنیتی مسئولیت حفظ امنیت مناطق را برعهده دارند، بر ضرورت هماهنگی‎های مستمر میان نیروهای امنیتی و کمیته‌های داوطلب در همه مناطق و مطلع ساختن آنها از هر خطر احتمالی که در طول برگزرای مراسم روز عاشورا ایجاد می‌شود،  تأکید کرد.

مبارک از همه علما، سخنوران، مسئولان مساجد و حسینیه‌ها و مسئولان امور اجتماعی و اعضای داوطلب خواست برای نشر روحیه همکاری میان همه گروه‎های اجتماعی در طول برگزای مراسم روز عاشورا تلاش کنند.

وی همچنین خواستار رعایت حقوق شهروندان در طول برگزاری این مراسم و کم‌کردن صدای بلندگوهای خارجی و پایبندی به رعایت نظم، نظافت، آداب اجتماعی، عدم سد معبر توسط اتومبیل‎ها و یا منازل مردم از سوی عزاداران حسینی شد.

این روحای شیعی در پایان از جوانان خواست از شبکه‎های اجتماعی برای نشر احساس امنیت در طول روزهای محرم استفاده کنند.

انتهای پیام

captcha