استقبال از محرم با برپایی 10 محفل انس با قرآن در خراسان‌شمالی
کد خبر: 3745137
تاریخ انتشار : ۱۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۵

استقبال از محرم با برپایی 10 محفل انس با قرآن در خراسان‌شمالی

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه خراسان‌شمالی گفت: همزمان با دهه اول محرم در سطح استان 10 محفل انس با قرآن برگزار می‌شود.

استقبال از محرم با برپایی 10 محفل انس با قرآن در خراسان‌شمالی

حجت الاسلام محمد صالحی نیا، رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان، در گفت وگو با ایکنا از خراسان‌شمالی اظهار کرد: در ایام محرم و با رایزنی های انجام شده در سطح شهرستان ها و برخی از بخش‌ها در مجموع 10 محفل معنوی انس با قرآن برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه برپایی محفل انس با قرآن یکی از محورهای طرح بصیرت عاشورایی است، افزود: باید تلاش کنیم تا در ایام محرم که فعالیت هیئات مذهبی بیشتر است و عمده اعضای آن را جوانان تشکیل می‌دهند توجه به مباحث قرآنی و برپایی محافل انس با قرآن رونق بیشتری بگیرد.
صالحی نیا با تاکید بر لزوم گسترش فرهنگ قرآنی در جامعه، ادامه داد: هرچه فرهنگ قرآنی در جامعه بیشتر ترویج و توسعه یابد به همان میزان از آسیب‌های اجتماعی نیز کاسته خواهد شد.
رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه خراسان‌شمالی گفت: ایام محرم فرصت مناسبی برای گسترش فرهنگ قرآنی بوده که در این راستا باید محافل انس با قرآن هرسال بهتر از سال گذشته و باشکوه تر برگزار شود.

captcha