نسل چهارم انقلاب همچون نسل اول پای نظام اسلامی می‌ماند
کد خبر: 3745139
تاریخ انتشار : ۱۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۲

نسل چهارم انقلاب همچون نسل اول پای نظام اسلامی می‌ماند

گروه سیاست و اقتصاد ــ فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان اظهار کرد: نسل چهارم انقلاب اگر لازم باشد از جان خود برای حفظ نظام جمهوری ایران می‌گذرد مانند شهید حججی‌ و شهید شوهانی که از نسل سوم و چهارم انقلاب بودند.

نسل چهارم انقلاب همچون نسل اول پای نظام اسلامی می‌ماند

مظاهر مجیدی، فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان در حاشیه رزمایش بزرگ اقتدار عاشورایی سپاه محمد رسول‌الله(ص) شهرستان تویسرکان در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، اظهار کرد: در طول 40 سال عمر انقلاب تجربه کردیم هر جا تهدیدات دشمن زیاد می‌شود مردم، خود در یک حرکت خودجوش پای کار می‌آیند و اگر دشمن تاکنون موفق نشده علیه انقلاب کاری انجام دهد به علت همین حرکت خودجوش مردم بوده است.
مجیدی افزود: در دوران دفاع مقدس وقتی دشمن احساس کرد جمهوری اسلامی در حال پیروزی است، ارتش عراق را در حرکتی به‌روز کرد و وقتی مردم احساس کردند دشمن دارد این کار را می‌کند به میدان آمدند و این طرح با شکست مواجه شد که نمونه بارز آن عملیات مرصاد بود به طوریکه وقتی با رزمنده‌ها مصاحبه شد اعلام کردند که نخستین‌بار است به جبهه آمده‌اند.
وی افزود: با تأکید بر اینکه دانشجویان صدای رسای انقلاب اسلامی هستند، گفت: دانشجویان باید فریاد بکشند و بعضی از مشکلات را بگویند. ما اکنون مشکل اقتصادی داریم اما مهمتر این است که مردم را پای کار بیاوریم که خودشان مقابل این تهاجم جدید بایستند و بخشی از این پای کار آوردن مردم برعهده دانشجویان است.
فرمانده سپاه همدان با اشاره به نقشه دشمن در جنگ اقتصادی گفت: پای کار آمدن مردم می‌تواند این حربه دشمن را نیز نقش بر آب کند و همانطور که حضرت آقا فرمودند که من آینده را روشن ‌می‌بینم، این آینده واقعاً روشن است.
وی با بیان اینکه شهدا خون‌بهای انقلاب هستند، خاطرنشان کرد: وجود 300 هزار شهید از ابتدای جنگ تحمیلی تاکنون وقتی به اقشار شهدا فکر می‌کنیم با چیزهای عجیبی مواجه می‌شویم، 17 هزار شهید ترور داریم و این اتفاق جز به دست آقایانی که الان در فرانسه با رؤسای فرانسوی بحث می‌کنند و به زعم باطل خود معتقدند که نظام جمهوری اسلامی ایران تا چند ماه دیگر بیشتر برپا نیست، اینها همان‌هایی هستند که بارها و بارها از مردم و نظام ایران شکست سنگینی خورده‌اند.
مجیدی تصریح کرد: 36 هزار شهید دانش‌آموز داریم و آنهایی که می‌گویند نسل چهارم از نظام جدا شده‌اند باید بدانند که همین نسل چهارمی‌ها اگر لازم باشد از جان خود برای حفظ نظام جمهوری ایران می‌گذرند مانند شهید حججی‌ و شهید شوهانی که از نسل سوم و چهارم انقلاب بودند.
انتهای پیام

captcha