هتل امیرکبیر به اولین هتل‌باغ استان مرکزی تبدیل شد
کد خبر: 3745287
تاریخ انتشار : ۱۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۶

هتل امیرکبیر به اولین هتل‌باغ استان مرکزی تبدیل شد

گروه اجتماعی ـ مدیرکل میراث فرهنگی استان مرکزی گفت: هتل‌باغ امیرکبیر با امکاناتی شامل جاده سلامت و تندرستی، پیست اسکیت، پیست دوچرخه‌سواری، زمین تنیس، استخر، سالن ورزشی و شهربازی یکی از بزرگترین هتل‌های ایران است.

هتل امیرکبیر به اولین هتل‌باغ استان مرکزی تبدیل شد

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، مدیر کل میراث فرهنگی استان مرکزی امروز یکشنبه 18 شهریورماه در جمع خبرنگاران گفت: مجتمع سیاحتی تفریحی امیرکبیر در محیطی با قابلیت جغرافیایی خاص به شکل عرشه یک کشتی در سال 1384 تاسیس گردید. این هتل در 7 طبقه طراحی شده و دارای 75 اتاق و سوییت‌ است که با توجه به وسعت 25 هکتار فضای سبز از 75 هکتار کلی طی مجوز اداره کل نظارت و ارزیابی معاونت گردشگری سازمان میراث فرهنگی کشوراز هتل به هتل باغ نام دارد.
سید محمد حسینی افزود: با توجه به بحث آلودگی هوا در شهر اراک، می‌توان هوا و فضایی جدا از شهر را در این مجموعه تجربه کرد و به عنوان یک جاذبه شهری و گردشگری از این مجموعه یاد کرد.
وی در پایان اظهار داشت: این هتل با توجه به پتانسیل‌های موجود و نزدیکی به بیمارستان‌های بزرگ منطقه کشوری می‌تواند یک جاذبه توسعه گردشگری سلامت محسوب شود و به گردشگران‌درمانی نیز خدمات مطلوبی ارائه دهد.
انتهای پیام

captcha