برگزاری نمایشگاه عفاف و حجاب در مؤسسه امیرالمؤمنین‌(ع) کاشان
کد خبر: 3745312
تاریخ انتشار : ۱۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۱
حجت‌الاسلام حسن زاده خبر داد:

برگزاری نمایشگاه عفاف و حجاب در مؤسسه امیرالمؤمنین‌(ع) کاشان

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد ــ در آستانه فرا رسیدن ایام محرم، شعبه دو بانوان مؤسسه امیرالمؤمنین(ع) کاشان به برپایی نمایشگاه عفاف و حجاب در شهریورماه 97 اقدام کرد.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت امیرالمؤمنین(ع) کاشان، حجت‌الاسلام حسن‌زاده، مدیر مؤسسه امیرالمؤمنین(ع) کاشان گفت: در آستانه فرارسیدن ایام محرم، شعبه دو بانوان مؤسسه امیرالمؤمنین(ع) کاشان به برپایی نمایشگاه عفاف و حجاب در شهریورماه 97 اقدام کرد.
وی ادامه داد: حجاب و عفاف به عنوان دو ارزش در جامعه بشری و به ویژه جوامع اسلامی مطرح است که قرآن و دین مبین اسلام برای آن اهمیت زیادی قائل شده‌اند. حجاب مجموعه‌ای از ارزش‌های دینی و ملی و عفاف بنیانی‌ترین عامل امنیت اجتماعی است.
حسن‌زاده ضمن اشاره به اینکه نمایشگاه عفاف و حجاب مؤسسه امیرالمؤمنین(ع) کاشان تا ابتدای محرم به ارائه محصولات خود می‌پردازد، اضافه کرد: این نمایشگاه با هدف ارائه بهترین و متنوع ترین محصولات با کمترین قیمت و نیز خدمت‌رسانی در جهت آسان سازی دسترسی خانواده‌ها به این محصولات برگزار شده است.
وی با بیان استقبال خانواده‌ها در چند روز گذشته ادامه داد: انواع چادرها، پوشش سر و مکمل‌های حجاب از جمله محصولات این نمایشگاه به شمار می‌روند.
یادآور می‌شود، علاقمندان می‌توانند برای بازدید و خرید محصولات عفاف و حجاب این نمایشگاه به شعبه دو بانوان مؤسسه امیرالمؤمنین(ع) کاشان به نشانی سه راه مدرس، ابتدای بلوار شهید مفتح، کوچه شهید قسمت کننده مراجعه کنند.
انتهای پیام

captcha