900 نفر در مسابقات قرآن و عترت دانشجویان شرکت کردند
کد خبر: 3745336
تاریخ انتشار : ۱۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۲

900 نفر در مسابقات قرآن و عترت دانشجویان شرکت کردند

گروه فعالیت‌های قرآنی - معاون فرهنگی دانشگاه زنجان با اشاره به شرکت 900 نفر در مسابقات قرآن و عترت دانشجویان گفت: در این جشنواره برترین‌ها توانمندی خود را به نمایش گذاشتند.

900 نفر در مسابقات قرآن و عترت دانشجویان شرکت کردندبه گزارش ایکنا از زنجان، حجت‌الاسلام بهرام بهرامی امروز ۱۸ شهریورماه در آیین اختتامیه سی و سومین جشنواره قران و عترت دانشجویان کشور اظهار کرد: خوشحالیم و برخود می‌بالیم که میزبان بهترین‌ها هستیم و در دانشگاه زنجان ما میزبان دو گروه بودیم یکی به دانشجویان و دیگری به کارشناسان فرهنگی مربوط می‌شد.
وی با اشاره به برگزاری نخستین نشست تخصصی کارشناسان فرهنگی، دینی و مذهبی دانشگاه‌های کشور ابراز کرد: ۳ کارگاه تخصصی در زمینه‌های فرهنگی برگزار شد.
معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه زنجان خاطرنشان کرد: جشنواره قرآنی پیش از مرحله کشوری در ۵ منطقه کشور مسابقاتی را برگزار کردند و برترین‌ها در جشنواره کشوری حضور یافته و توانمندی‌های خود را به نمایش گذاشتند.
وی با اشاره به اینکه حدود ۹۰۰ نفر در ۶ بخش و ۳۳ زیر مجموعه شرکت کردند، ادامه داد: در بخش‌های هنری از جمله طراحی، نقاشی، معرق، عکاسی، تذهیب و سایر موارد آثاری دریافت شد و ۳۰ داور در این جشنواره فعالیت کردند.
بهرامی با اشاره به اینکه در بخش آوایی ۴۳۵ نفر در ۹ بخش به رقابت پرداختند، بیان کرد: در بخش معارف ۱۷۰ نفر به رقابت پرداختند و بخش پژوهشی ۵۷ شرکت‌کننده داشت.
انتهای پیام 
captcha