شیوه‌های دعوت به دین بازسازی شود
کد خبر: 3745548
تاریخ انتشار : ۱۹ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۶

شیوه‌های دعوت به دین بازسازی شود

گروه معارف ــ رئیس ستاد اقامه نماز هرمزگان با اشاره به اینکه هیئت‌امنای مساجد نباید اجازه همسایه آزاری را به هیچ هیئت مذهبی بدهند، اظهار کرد: روش‌ها و شیوه‌های دعوت به دین، نماز جماعت، دعوت جوانان به مساجد باید بازسازی شود.

شیوه‌های دعوت به دین بازسازی شود

به گزارش ایکنا از هرمزگان، حجت‌الاسلام محمدحسن فروزان‌نژاد، رئیس ستاد اقامه نماز هرمزگان و مدیر مؤسسه بنیاد فرهنگی مهدی موعود(عج) هرمزگان روز گذشته،‌ 18 شهریورماه در همایش توجیهی مسئولان هیئات مذهبی و مداحان در حسینیه عاشقان ثارالله با اشاره به فلسفه قیام عاشورا اظهار کرد: جریان انحرافی وارد جامعه اسلامی آن زمان شده بود و امام حسین(ع) قیام کرد تا امت پیغمبر(ص) را اصلاح کند.
وی در ادامه افزود: به فرموده حضرت محمد مصطفی(ص) سیدالشهدا(ع) با خون خود و خانواده و یاران باوفایش، جریان نبوت، امامت و اسلام را احیا کرد.
رئیس ستاد اقامه نماز هرمزگان با تأکید بر این‌که عاشورای امسال به‌مثابه عاشورای سال 57 است، تصریح کرد: مداحان، ذاکران و مسئولان هیئات مذهبی بدانند که دهه محرم پیشرو همانند سال 57 انقلاب جدیدی است که احیاکننده نام امام(ره) و انقلاب اسلامی و جریان کربلا است.
فروزان‌نژاد ادامه داد: در ایام محرم و روز عاشورا باید به‌گونه‌ای حرکت کنیم که فرموده‌های امام خمینی(ره) را احیا کنیم، مدتی است که دشمنان، جامعه اسلامی را از فرهنگ عاشورا دور ساخته، البته هیئت مذهبی، این فرهنگ را در ایام محرم حفظ کرده‌ وزنده نگه‌داشته‌اند.
وی در پایان گفت: هیئت‌امنای مساجد اجازه همسایه آزاری را به هیچ هیئت مذهبی ندهند، روش‌ها و شیوه‌های دعوت به دین، نماز جماعت، دعوت جوانان به مساجد باید بازسازی شود و مسجد را از نسل جوان پرکنیم.
انتهای پیام.

captcha