همایش هیئت‌های مذهبی در بروجن برگزار شد
کد خبر: 3745744
تاریخ انتشار : ۱۹ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۴

همایش هیئت‌های مذهبی در بروجن برگزار شد

گروه فرهنگی - رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بروجن، از برگزاری همایش هیئت‌های مذهبی این شهرستان، در مصلای نماز جمعه بروجن خبر داد و گفت: دشمن وحدت ما را نشانه رفته است.

به گزارش ایکنا از چهارمحال و بختیاری، به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان چهارمحال و بختیاری، حجت‌الاسلام سید ابوالفضل صالحی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بروجن، با اعلام این خبر گفت: روز گذشته همایش هیئت‌های مذهبی با حضور فرماندهی نیروی انتظامی و مسئولین شهرستان و مدیران هیئت مذهبی این شهرستان در مصلا نماز جمعه بروجن برگزار شد.

حجت‌الاسلام صالحی در ابتدای این همایش ضمن خیرمقدم به مسئولین هیئت‌های مذهبی و مسئولین شهرستان بروجن، یاد و خاطره مرحوم کاویانی فر رئیس هیئت‌های مذهبی بروجن که امسال به علت بیماری درگذشت را گرامی داشت.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بروجن بابیان اینکه 252 هیئت مذهبی در این شهرستان وجود دارد اذعان کرد: این همایش جهت بصیرت افزایی هر چه بیشتر مدیران هیئت‌ها مذهبی، انسجام و یکپارچگی فعالیت‌های ماه محرم، شناسایی آسیب‌ها و گسترش فرصت‌ها هست.

وی افزود: دشمن وحدت ما را نشانه رفته است تا از ایجاد تفرقه میان مسلمین به اهداف شوم خود دست یابد؛ لذا ماه محرم و مجالس عزای شهدای کربلا فرصت مغتنمی است، تا بتوانیم وحدت میان مسلمان ایران و جهان را به تصویر بکشیم.

حجت‌الاسلام صالحی افزود: هیئت‌های مذهبی و دسته‌های عزاداری باید تمام مسائل فرهنگی و شأن و منزلت سرور و سالار شهیدان را رعایت نمایند تا مراسم عزاداری در سطح شهرستان به‌خوبی برگزار شود.

در این همایش سرهنگ شکری فرماندهی انتظامی شهرستان بروجن در خصوص تمهیدات و ایجاد امنیت در دهه‌ی اول ماه محرم، گفت: ما با همکاری هیئت‌های مذهبی نهایت سعی خود را در جهت هرچه بهتر برگزار کردن این ایام انجام خواهیم داد و نیز امیدواریم هیئت‌ها نیز همکاری لازم را با ما داشته باشند.

گفتنی است، ۲۵۲ هیئت مذهبی شهرستان بروجن در ماه محرم بیش از دو هزار مراسم سخنرانی و سینه‌زنی و عزاداری برگزار خواهند کرد.

captcha