معرفی 16 کانون مساجد به عنوان الگو در آذربایجان‌غربی
کد خبر: 3745764
تاریخ انتشار : ۱۹ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۸

معرفی 16 کانون مساجد به عنوان الگو در آذربایجان‌غربی

گروه فعالیت‌های قرآنی - مسئول دبیرخانه ستاد نظارت بر کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد آذربایجان‌غربی از معرفی ۱۶ باب کانون فرهنگی و هنری مساجد استان به عنوان کانون‌های الگو خبر داد و گفت: این کانون‌ها از شهرستان‌های میاندوآب، ارومیه، بوکان، نقده، خوی و مهاباد هستند.

معرفی 16 کانون مساجد به عنوان الگو در آذربایجان‌غربی

حجت الاسلام والمسلمین اباذر بیگی، مسئول دبیرخانه ستاد نظارت بر کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد آذربایجان‌ غربی، در گفت و گو با ایکنا از آذربایجان غربی بااشاره به اینکه 36 باب کانون فرهنگی و هنری به عنوان کانون‌های الگو و نمونه معرفی شدند، بیان کرد: بعد از مصاحبه، 16 باب کانون به عنوان الگو اعلام خواهند شد.

وی افزود: این کانون‌ها از شهرستان های میاندوآب، ارومیه، بوکان، نقده، خوی و مهاباد هستند.

حجت الاسلام والمسلمین بیگی با بیان اینکه انتخاب کانون‌های الگو، فرصتی نو برای تغییر نگرش‌های مدیریتی در کانون‌ها است، خاطرنشان کرد: با این کار توان مدیریتی در کانون‌ها افزایش یافته و شاهد خروجی‌های غنی از این کانون‌ها خواهیم بود.

مسئول دبیرخانه ستاد نظارت بر کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد آذربایجان‌غربی خاطرنشان کرد: سامانه جامع بچه‌های مسجد از دیگر طرح‌های موفق ستاد عالی برای شناسایی کانون‌ها بود که با معرفی کانون‌های الگو این طرح کامل‌تر می‌شود.

انتهای پیام

captcha