تشریح ویژه‌برنامه‌های «بصیرت عاشورایی» در کهگیلویه و بویراحمد
کد خبر: 3745799
تاریخ انتشار : ۲۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۶

تشریح ویژه‌برنامه‌های «بصیرت عاشورایی» در کهگیلویه و بویراحمد

گروه معارف ـ. معاون فرهنگی اوقاف کهگیلویه و بویراحمد ویژه‌برنامه‌های بصیرت عاشورایی در ۳۶ بقعه متبرکه شاخص استان را تشریح کرد.

تشریح وِیژه‌برنامه‌های«بصیرت عاشورایی» در کهگیلویه و بویراحمد

حجت‌الاسلام قاسم مؤمن‌شاد، معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد در گفت‌وگو با ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: 19 شهریور تا 17 آبان‌ماه سال‌ جاری در قالب طرح بصیرت عاشورایی با حضور و فعالیت 36 مبلغ اعزامی از قم ویژه برنامه‌هایی اجرا می‌شود.
وی برپایی خیمه‌های معرفت، پاسخ به مسائل شرعی(مشاوره خانواده)، همه واقف باشیم، برگزاری تجمع بزرگ لبیک یاحسین 21 شهریورماه و همایش شیرخوارگان حسینی 23 شهریورماه را ازجمله برنامه‌های ماه محرم در کهگیلویه و بویراحمد اعلام کرد.
معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد احل من العسل با همکاری آموزش و پرورش و سپاه فتح، ویژه‌برنامه‌های تاسوعا و عاشورا، همایش رهروان زینبی 31 شهریورماه و عزاداری امام سجاد(ع) دهه دوم محرم را از سایر این برنامه‌ها همزمان با ماه محرم عنوان کرد.
مؤمن‌شاد مراسم اربعین حسینی و پیاده روی از مرکز لیکک تا بقعه متبرکه بابااحمد(ع) بهمئی و از بقعه متبرکه امامزاده عبدالله(ع) تا بقعه امامزاده مختار(ع) را از دیگر این ویژه‌برنامه‌ها ذکر کرد.
انتهای پیام

captcha