کارگاه‌هایی با مضامین اخلاقی در مؤسسه امیرالمؤمنین(ع) برپا شد
کد خبر: 3745930
تاریخ انتشار : ۲۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۶

کارگاه‌هایی با مضامین اخلاقی در مؤسسه امیرالمؤمنین(ع) برپا شد

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد ــ کارگاه‌های آموزشی با مضامین اخلاقی طی شهریورماه در شعب بانوان مؤسسه امیرالمؤمنین(ع) برگزار شد.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت امیرالمؤمنین(ع) کاشان، حجت‌الاسلام حسن‌زاده، مدیر این مؤسسه، گفت: شعب بانوان مؤسسه امیرالمؤمنین(ع) کاشان طی شهریورماه به برگزاری کارگاه‌های آموزشی با مضامین اخلاقی در شعب خود پرداختند.
وی افزود: هدف از برگزاری این کارگاه‌های آموزشی تحلیل مفاهیم و مضامین اخلاقی در قرآن و ارائه آن در قالب آموزش‌های کاربردی به خانواده‌ها در زمینه‌های گوناگون است.
مدیر مؤسسه امیرالمؤمنین(ع) کاشان بیان کرد: تشکیل یکی از این جلسات کارگاه در شعبه یک بانوان با حضور حافظان و فعالان قرآنی با ارائه مباحث جذاب اخلاقی برگرفته از آیات و روایات همراه بود.
وی ادامه داد: یکی دیگر از این کارگاه‌ها با رویکرد «نقش مادر در تربیت دینی فرزند» با تدریس سیدرضا واجدی در شعبه سه بانوان برگزار شد.
حسن‌زاده افزود: وجوب دعا برای تربیت فرزندان و نسل آینده، معرفی بهترین راه تربیت کودکان، اهمیت به شخصیت دادن و حفظ کرامت کودکان، لزوم احترام متقایل پدر و مادر و نقش آن در تربیت فرزند و نگاه به زندگی از جمله مباحث کارگاه آموزشی شعبه سه بانوان بود.
یادآور می‌شود، مؤسسه امیرالمؤمنین(ع) کاشان با سه شعبه بانوان در سطح شهرستان و یک شعبه در سطح شهر آران و بیدگل به برگزاری کلاس‌ها و کارگاه‌های آموزشی به صورت تخصصی و انجام فعالیت‌های فرهنگی می‌پردازد.
انتهای پیام

captcha