لزوم جلوگیری از نفوذ فکری، اجتماعی و سیاسی دشمن در محرم
کد خبر: 3746102
تاریخ انتشار : ۲۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۱

لزوم جلوگیری از نفوذ فکری، اجتماعی و سیاسی دشمن در محرم

گروه سیاست و اقتصاد ــ نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: باید راه نفوذ دشمنان در ماه محرم از جمله نفوذ فکری، اجتماعی، سیاسی را ببندیم.

لزوم جلوگیری از نفوذ فکری، اجتماعی و سیاسی دشمن در محرم

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی، نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک، ظهر امروز 20 شهریور‌ماه با حضور در شورای راهبردی و سیاست گذاری چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی که در استانداری مرکزی برگزار شد، اظهار کرد: برنامه‌های فرهنگی اخلاقی و ... نباید تابع احساسات باشد زیرا به سوء استفاده منجر می‌شود، هرجایی که حضور آگاهانه نداریم دشمنان وارد عمل می‌شوند و به نظام ضربه می‌زنند.
وی ادامه داد: حضور آگاهانه و تاثیرگذار مانع از عرض اندام دشمن می‌شود. باید راه نفوذ دشمنان را در ماه محرم ببندیم. از جمله نفوذ فکری، اجتماعی، سیاسی و ... چرا که فکر می‌کنند از این فرصت می‌توانند برای نفوذ در جامعه استفاده کنند.
امام جمعه اراک با اشاره به حمله اخیر موشکی سپاه پاسداران به مقر تروریست‌ها در کردستان عراق بیان کرد: دنیا بداند و بفهمد که ایران با قدرت ایستاده است و هیچ‌گاه تسلیم آمریکاو قدرت‌‌های بیگانه نمی‌شود.
دری نجف‌آبادی بیان کرد: باید در بخش اقتصادی و فرهنگی به طور جدی توجه شود زیرا فرهنگ موتور حرکت و انگیزه‌سازی است، ما به انگیزه زنده هستیم، انگیزه‌هایی که ریشه در غدیر، کربلا، عاشورا، سردار سلیمانی‌ها و ... دارد و این انگیزه به ملت عزت و امید می‌بخشد.
وی افزود: باید در تولید ملی، خلاقیت و آفرینش ملی نقش داشته باشیم، باید دستان مولد باشیم، مبارزه با آمریکا و دفاع از حریم قرآن و ولایت جزء واجب‌ترین کارها است، این فرصت به برکت خون شهدا به وجود آمده است.
نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی اظهار کرد: باید زحمات و خدمات صورت گرفته در عمر 40 ساله انقلاب اسلامی را ارج نهیم، اگر امروز شاهد برخی بدرفتاری‌ها هستیم یا به فردی اعتماد کردیم، اما دزدی کرد، گناه انقلاب چیست.
وی بیان کرد: پس از پیروزی انقلاب شبکه بهداشت و درمان، دانشگاه‌ها، حوزه‌های علمیه، بیمارستان‌ها، نیروگاه ها و تولید برق کشور و ...توسعه پیدا کرد همه این‌ها به برکت انقلاب بوده است.
امام جمعه اراک تاکید کرد: فشارهای اقتصادی را باید فرصت دانست و برخی از امور را نیز از ابتدا شروع کرد، به عنوان مثال خودروسازی ما باید کار خود را از صفر آغاز کند تا با ورود به بازارهای جهانی زمینه رقابت این مهم فراهم شود.
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی خاطرنشان کرد: هیچ ملتی با تنبلی آقا نمی‌شود و قله‌ای را فتح نمی‌کند، تنبلی جز ذلت چیزی ندارد. عزت در سایه قناعت، کار و تلاش بدست می‌آید.
آیت‌الله دری نجف‌آبادی با بیان اینکه باید قدردان انقلاب و فرصت بوجود آمده بود، اظهار کرد: در بعضی از شرایط فرصت‌سوزی کرده‌ایم درصورتی که باید تلاش کرد و کشور را به جایگاه رفیع برسانیم. باید با اراده محکم و نشاط بیشتر کار کرد، باید امکانات رابرای ایجاد اشتغال مولد به مناطق محروم برد، برای رفع بیکاری باید در زمینه‌های کارآفرینی و توانمندسازی کار کرد.
وی گفت: نباید گداپروری کرد، گدا‌پروری گناه، ذلت‌آفرین و خلاف اسلام است، توانمند‌سازی کار عزتمندانه است و افتخار جامعه اسلامی است.
انتهای پیام

captcha