ویژه‌برنامه دانشگاه‌های تهران در دهه اول محرم
کد خبر: 3746106
تاریخ انتشار : ۲۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۳

ویژه‌برنامه دانشگاه‌های تهران در دهه اول محرم

گروه دانشگاه ــ برنامه دانشگاه‌های شهر تهران برای برگزاری عزاداری دهه اول محرم اعلام شد.

به گزارش ایکنا؛ همزمان با فرارسیدن ایام محرم‌الحرام، مراسم عزاداری دهه اول محرم در مساجد دانشگاه‌های شهر تهران برگزار می‌شود. برنامه مراسم سوگواری هر یک از دانشگاه‌ها به شرح زیر است:


دانشگاه تهران

مراسم عزاداری سالار شهیدان، حضرت اباعبدالله الحسین(ع) در دانشگاه تهران با سخنرانی حجت‌الاسلام پناهیان و محمدقمی و با مداحی سعید حدادیان بعد از نماز ظهر و عصر در مسجد دانشگاه برگزار می‌شود.
برنامه دانشگاه‌های تهران در دهه اول محرم

دانشگاه شریف

مراسم عزاداری دهه اول محرم در مسجد دانشگاه شریف برگزار می‌شود. این مراسم از ۱۹ تا ۳۱ شهریور از اذان مغرب و عشاء آغاز می‌شود.
برنامه دانشگاه‌های تهران در دهه اول محرم
دانشگاه امام صادق (ع)

مراسم عزاداری دهه اول محرم از ۱۹ شهریور به مدت ۱۱ شب در مسجد دانشگاه امام صادق(ع) برگزار می‌شود. این مراسم با سخنرانی حجت‌الاسلام پناهیان و مداحی میثم مطیعی در این ایام همزمان با نماز مغرب و عشاء در مسجد دانشگاه برگزار می‌شود.
برنامه دانشگاه‌های تهران در دهه اول محرم
دانشگاه علم وصنعت

مراسم عزاداری دهه اول محرم در مسجد دانشگاه علم و صنعت به همت هیئت شهدای گمنام این دانشگاه، از ۱۹ شهریور به مدت ۱۱ شب از نماز مغرب و عشاء برگزار می‌شود.
برنامه دانشگاه‌های تهران در دهه اول محرم
دانشگاه شهید بهشتی

دانشگاه شهید بهشتی به مدت پنج شب با هیئت محب‌الائمه(ع)، مراسم عزاداری سالار شهیدان، اباعبدالله الحسین(ع) را برگزار می‌کند. این مراسم از ۱۹ تا ۲۳ شهریورماه به مدت پنج شب بعد از نماز مغرب و عشاء با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین حسین مودب و مداحان و ذاکران اهل بیت(ع) در مرکز اصلی دانشگاه شهید بهشتی به نشانی اوین، خیابان هشترودی، خیابان بیضاوی غربی، کوچه کیوان، بن‌بست داریوش، پلاک پرچم، هیئت محب‌الائمه (ع) شمیرانات برای عموم مردم برگزار می‌شود.
 
دانشگاه امیرکبیر

مراسم عزاداری دهه اول محرم از ۱۹ شهریور به مدت ۷ شب در مسجد دانشگاه امیرکبیر برگزار می‌شود. این مراسم از روز گذشته همزمان با نماز مغرب و عشاء در مسجد دانشگاه برگزار شده است.
برنامه دانشگاه‌های تهران در دهه اول محرم
دانشگاه تربیت مدرس

مراسم عزاداری دهه اول محرم در دانشگاه تربیت مدرس برگزار می‌شود. این مراسم به مدت ۱۱ شب از روز گذشته آغاز شده و همزمان با نماز مغرب و عشاء برگزار می‌شود. لازم به ذکر است، روز هفتم محرم نیز دسته عزاداری در محیط دانشگاه به حرکت در می‌آید.
 
دانشگاه علامه طباطبایی

به مناسبت فرارسیدن ماه محرم‌الحرام، مراسم عزاداری سالار شهیدان، اباعبدالله الحسین(ع) از روز گذشته و بعد از اذان ظهر در مسجد امام علی(ع) دانشگاه علامه برگزار شده است.
برنامه دانشگاه‌های تهران در دهه اول محرم
انتهای پیام
captcha