مراکز فعال خون‌گیری سازمان انتقال خون خوزستان در ماه محرم
کد خبر: 3746304
تاریخ انتشار : ۲۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۰

مراکز فعال خون‌گیری سازمان انتقال خون خوزستان در ماه محرم

گروه اجتماعی ــ مدیرکل انتقال خون خوزستان با معرفی مراکز فعال خون‌گیری سازمان انتقال خون استان در ماه محرم گفت: اتوبوس سیار خون‌گیری همزمان با دهه محرم از ۲۰ تا ۲۹ شهریور در کیانپارس مستقر است.

مراکز فعال خون‌گیری سازمان انتقال خون خوزستان در ماه محرم
 
عبدالعزیز فقهی، مدیرکل انتقال خون خوزستان در گفت‌وگو با ایکنا از خوزستان، اظهار کرد: سازمان انتقال خون خوزستان جهت رفاه حال شهروندان و فراهم کردن زمینه مشارکت در امر خدا پسندانه اهدای خون و در راستای تأمین خون و فرآورده‌های مورد نیاز بیماران خاص، نیازمند مشارکت افراد خیر و اهداکنندگان خون است بنابراین شهروندان می‌توانند جهت اهدای خون به سازمان انتقال خون خوزستان و پایگاه‌های سیار مستقر مراجعه کنند.
 
وی با اشاره به مراکز فعال خون‌گیری این سازمان در ماه محرم اعلام کرد: ساختمان شماره یک در بلوار پاسداران جنب شهرداری منطقه هفت، ساختمان شماره دو امانیه جنب بیمارستان رازی و پایگاه ایثار چهارراه سلمان‌فارسی مراکز خون‌گیری اهواز در ماه محرم هستند.
 
مدیرکل انتقال خون خوزستان افزود: این مراکز از شنبه تا چهارشنبه از ساعت 7:45 تا 19:30، پنچشنبه‌ها از ساعت 7:45 تا 18:30، صبح جمعه از ساعت 8 تا 13:15 و بعد از ظهر جمعه از ساعت 14 تا 19:30 فعال هستند. البته پایگاه خون‌گیری واقع در امانیه جمعه‌ها تعطیل است.
 
فقهی ادامه داد: همچنین از سه‌شنبه 20 شهریورماه تا 29 شهریورماه اتوبوس سیار خون‌گیری از ساعت 20:30 تا 00:30 در بین الحرمین (کیانپارس، بلوارساحلی) مستقر است.
 
وی در پایان گفت: اتوبوس سیار خون‌گیری در روزهای تاسوعا و عاشورا از ساعت 7:45 تا پایان مراسم آماده خون‌گیری از شهروندان است. جهت اهدای خون ارائه کارت ملی الزامی است.
 
انتهای پیام
captcha