اجرای طرح بصیرت عاشورایی در ۴۳ امامزاده شاخص البرز
کد خبر: 3746333
تاریخ انتشار : ۲۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۴

اجرای طرح بصیرت عاشورایی در ۴۳ امامزاده شاخص البرز

گروه معارف ــ مدیرکل اوقاف و امور خیریه البرز گفت: طرح بصیرت عاشورایی در قالب سوگواره به همراه برنامه‌های شاخص دینی و مذهبی در ۴۳ امامزاده این استان برگزار می‌شود.

اجرای طرح بصیرت عاشورایی در 43 امامزاده شاخص البرز

به گزارش ایکنا از البرز، حجت الاسلام محمد صالحی، 21 شهریور در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به فرارسیدن ایام محرم از برنامه های اوقاف برای سوگواری سالار شهیدان خبر داد و اظهار کرد: برنامه‌های لبیک یا حسین، احلی من العسل ویژه دانش‌آموزان، شیرخوارگان حسینی، رهروان زینبی ویژه بانوان، نماز ظهر عاشورا در قالب طرح سوگواره بصیرت عاشورایی از جمله این برنامه‌هاست.
وی افزود: طرح سوگواره بصیرت عاشورایی از محل درآمد موقوفات منطبق و در راستای اجرای امینانه نیات واقفان نیک‌اندیش اجرا و طرح سوگواره بصیرت عاشورایی از ۱۹ شهریور در سه مرحله دهه اول، دهه دوم و دهه سوم محرم با برنامه مختلف فرهنگی و مذهبی در حال اجراست.
مدیر کل اداره اوقاف و امورخیریه البرز به اجرای برنامه رهروان زینبی اشاره کرد و گفت: این برنامه روز دوازدهم محرم با حضور پدر و مادر شهید مدافع حرم «محسن حججی‌» برگزار می‌شود.
صالحی با اعلام اینکه باشکوه‌ترین تجمعات ما تجمع در بقاع متبرکه است، عنوان کرد: نماز ظهر تاسوعا و عاشورا را در بقاع متبرکه باشکوه برگزار خواهیم کرد.
این مسئول همچنین به راه‌اندازی موکب در نجف اشرف اشاره کرد و گفت: برای راهاندازی این موکب‌ها به هیچ وجه از هزینه دولتی استفاده نمی‌شود و همه هزینه‌ها با نذورات مردم پرداخت می‌شود.
انتهای پیام

captcha