حفظ وحدت؛ تنها راه مقابله با توطئه دشمنان
کد خبر: 3746424
تاریخ انتشار : ۲۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۳

حفظ وحدت؛ تنها راه مقابله با توطئه دشمنان

گروه سیاست و اقتصاد‌ ــ فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) البرز گفت: حفظ وحدت و همدلی ملت ایران، تنها راه مقابله با توطئه دشمنان است.

حفظ وحدت؛ تنها راه مقابله با توطئه دشمنان

به گزارش ایکنا از البرز، سیدیوسف مولایی، فرمانده سپاه البرز امروز، 21 شهریور در پنجمین یادواره شهدای سازمان اتکا که در کمالشهرکرج برگزار شد به قدرت رزمندگان ایرانی در دوران هشت سال دفاع مقدس اشاره و اظهار کرد: در دوران جنگ تحمیلی علی‌رغم اینکه دشمن از لحاظ تجهیزات بسیار مجهز از تر از ما بود نتوانست کاری از پیش ببرد و مغلوب شد.
وی با تاکید بر اینکه در دوران دفاع مقدس اعتقاد قلبی رزمندگان به ایثار و شهادت بر تجهیزات دشمن پیشی گرفت، افزود: حتی اندیشمندان جهانی مانند «فوکویاما» در تحلیل‌های خود به روحیه دلاوری رزمندگان ایرانی که متاثر از فرهنگ عاشورایی و مهدوی است، اشاره کرده‌اند.
این مسئول در ادامه بر ضرورت حفظ وحدت تأکید کرد و گفت: در اوایل جنگ تحمیلی که بنی صدر فرماندهی کل قوا را برعهده داشت به دلیل اختلاف و نداشتن وحدت در چهار عملیات شکست خوردیم اما پس از برکناری بنی صدر شاهد پیروزی‌های وصف‌ناپذیری در دفاع مقدس بودیم که همه در سایه وحدت و همدلی به دست آمد.
فرمانده سپاه البرز بیان کرد: امروز دشمن با حربه‌های مختلف می‌خواهد وحدت را در بین مردم کمرنگ کند تا بتواند به اهداف خود که همان نابودی نظام اسلامی است برسد، مقابله با دشمن هوشیاری بسیاری می‌طلبد و ملت ایران باید بداند که تنها درسایه وحدت و همدلی می تواند در برابر دشمن ایستادگی کند.
انتهای پیام

 

captcha