توسعه طرح سبک زندگی قرآنی با تأمین اعتبارات استانی در چهارمحال و بختیاری
کد خبر: 3746565
تاریخ انتشار : ۲۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۶

توسعه طرح سبک زندگی قرآنی با تأمین اعتبارات استانی در چهارمحال و بختیاری

گروه فعالیت‌های قرآنی - رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: با دریافت اعتبارات از طریق طرح‌های مرتبط با شاخص‌های فرهنگی وزارت کشور سبک زندگی قرآنی در استان توسعه می‌یابد.

توسعه طرح سبک زندگی قرآنی با تامین اعتبارات استانی

محسن تقی‌پور، رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری در گفت‌و‌گو با ایکنا از چهارمحال و بختیاری، گفت: یکی از مهم‌‎ترین مسائلی که در برگزاری برنامه‎های فرهنگی ـ قرآنی مورد اهمیت قرار دارد، مسئله سبک زندگی است.
وی افزود: سبک زندگی قرآنی دارای شاخصه‎های مهمی است که توجه به آن‌ها می‌‎تواند زندگی انسان را متحول کند؛ تمام طرح‌های فرهنگی قرآنی در کشور نیز باید به این مهم ختم شود.
تقی‌پور تصریح کرد: در این مسیر موسسات و تشکل های قرآنی دارای نقشی مهم و تأثیرگذار هستند زیرا این مؤسسات هستند که نیروهای مستعد برای شکل‌دهی به جریان تربیت اجتماعی را پرورش می‌دهند.
رئیس اداره امور قرآنی استان افزود: در راستای آشنایی و پیاده کردن سبک زندگی قرآنی، یا همان(حیات طیبه) بعنوان یک شاخص در جامعه اسلامی طرح سبک زندگی قرآنی به عنوان یک طرح پیشنهادی به امور اجتماعی - فرهنگی استاداری ارائه شد و با پذیرفتن این طرح مبلغ 300 میلیون ریال برای اجرای این طرح تصویب شد.
وی تأکید کرد: در صورت اختصاص کامل و به موقع این مبلغ از طرف امور اجتماعی و فرهنگی استانداری شاهد توسعه سبک زندگی برگرفته از اصول و روش‌ها و قوانین قرآنی خواهیم بود.
تقی‌پور ارتقاء سطح دانایی و بینش قشر آسیب‌پذیر، رفع مشکلات عاطفی و ایجاد شور اجتماعی و امیدواری به زندگی سالم و رفع مشکلات روحی و روانی جامعه و پیشگیری و درمان مبحث افسردگی با استفاده از شور و نشاط معنوی را از جمله مهم‌ترین دستاوردهای اجرای این طرح در استان برشمرد.

انتهای پیام

captcha