برگزاری 5 کارگاه «سبک زندگی قرآنی» در کرمانشاه
کد خبر: 3746580
تاریخ انتشار : ۲۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۶
طی شش ماهه نخست سال‌جاری؛

برگزاری 5 کارگاه «سبک زندگی قرآنی» در کرمانشاه

گروه فعالیت‌های قرآنی- در طول شش ماهه نخست سال‌جاری 5 کارگاه آموزشی سبک زندگی قرآنی در کرمانشاه برگزار شد.

برگزاری 5 کارگاه «سبک زندگی قرآنی» در کرمانشاه

حجت‌الاسلام رهبر محمدی، رئیس اداره امور قرآنی استان کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه، از برگزاری 5 کارگاه آموزشی سبک زندگی قرآنی در کرمانشاه طی نیمه نخست سال‌جاری خبر داد.
وی افزود: در مجموع بیش از 200 نفر در این کارگاه‌های آموزشی شرکت داشتند و در خصوص راه‌های حضور قلب در نماز، منافع و آسیب‌های فضای مجازی و اجتماعی، روابط و آداب همسرداری در قرآن و راه‌کارهای افزایش آرامش، آموزش دیدند.
رئیس اداره امور قرآنی استان کرمانشاه اظهار کرد: در نیمه دوم سال نیز درخصوص برپایی کارگاه‌های آموزشی تأکید داریم و برگزاری چند کارگاه سبک زندگی در دستور کار قرار دارد.
حجت‌الاسلام محمدی تصریح کرد: قرآن بهترین منبع دستورات زندگی است و توسل به آموزه‌های قرآنی راه جدایی از مشکلات و آسیب‌ها است.
وی با تشریح برخی از برنامه‌های اجرایی این اداره قرآنی در نیمه دوم سال‌جاری به ساماندهی فعالیت‌های قرآنی اشاره و بر برگزاری دوره‌های تربیت معلم قرآنی تأکید کرد.
رئیس اداره امور قرآنی استان کرمانشاه در پایان افزود: امیدواریم تا با همت کارشناسان و مربیان و مدیران مؤسسات قرآن فعالیت‌های قرآنی استان به انسجام بیشتری دست یابد چراکه حاصل آن ارائه خدمات بهتر به مردم در زمینه فعالیت‌های قرآنی است.
انتهای پیام

captcha