مادران یزدی مربی قرآن می‌شوند
کد خبر: 3746676
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۱:۱۳
در حاشیه همایش «شیرخوارگان حسینی»:

مادران یزدی مربی قرآن می‌شوند

گروه فعالیت‌های قرآنی- مسئول ستاد جهانی حضرت علی اصغر (ع) در یزد گفت: در حاشیه همایش «شیرخوارگان حسینی» از مادران یزدی ثبت‌نام و با شرکت در دوره‌ای فشرده، مربی قرآن برای فرزند خویش خواهند شد.

مادران یزدی مربی قرآن می‌شوند

سید محمود حسینی، مسئول ستاد جهانی حضرت علی اصغر (ع) در یزد در گفت‌وگو با ایکنا یزد از برگزاری همایش جهانی حضرت علی اصغر (ع) در بیش از ۲۰۰ نقطه از سطح استان خبر داد و اظهار کرد: این مراسم در روز جمعه ۲۳ شهریورماه همزمان با اولین جمعه ماه محرم الحرام در این استان برگزار می‌شود.
وی با اشاره به برگزاری این همایش از ساعت ۸:۳۰ صبح در محل حسینیه سید محمد آقا یزد گفت: در این زمینه بیش از 30 هزار دست لباس بین شهروندان توزیع شده است.
حسینی افزود: در سال گذشته در همایش شیرخوارگان حسینی بیش از 300 هزار نفر در سراسر استان شرکت کرده‌اند و پیش‌بینی می‌شود که در این همایش در سال جاری بیش از ۶۰ تا ۷۰ درصد از بانوان یزدی شرکت کنند.
وی گفت: در حاشیه این مراسم طرحی برای اولین بار اجرا خواهد شد که مادرانی که در همایش جهانی علی اصغر حضور می یابند ثبت نام و دوره فشرده ای با حضور اساتید مجرب از تهران برگزار و هر مادر یزدی مربی قرآن برای فرزند خویش خواهد بود.
مسئول ستاد جهانی حضرت علی اصغر (ع) در یزد تصریح کرد: در مرحله اول این طرح هزار مادر یزدی شرکت و مربی قرآن می شوند که این هدیه حضرت علی اصغر به مادران یزدی خواهد بود.

انتهای پیام

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
هم شهری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۷/۰۶/۲۴ - ۰۹:۲۴
0
0
هدیه علی اصغر به مادران نیست هدیه ی این مسئولین به کدام موسسه ومرکز قرآنیست که اینچنین برایش تبلیغ میکنند و قرار است این کلاسها آنجا برگزار گردد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
captcha