شیعه انگلیسی به دنبال تحریف محرم است
کد خبر: 3746783
تاریخ انتشار : ۲۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۳

شیعه انگلیسی به دنبال تحریف محرم است

گروه سیاسی- امام جمعه کرج گفت: شیعه انگلیسی به دنبال این است که هیئت و هئیتی سکولار تربیت کند تا بتواند محرم را را تحریف کند.

شیعه انگلیسی به دنبال تحریف محرم است

به گزارش ایکنا از البرز، آیت‌الله سید محمدمهدی حسینی همدانی، 23 شهریور در خطبه‌های نماز جمعه کرج، با اشاره به اینکه امام حسین(ع) با هرچه داشت مقابل ظلم ایستادگی کرد، اظهارکرد: تمام ظالمان عالم از امام حسین(ع) و اصحاب ایشان کینه‌دارند، شیعه هراسی می‌کنند چون عده‌ای تربیت‌شده مکتب امام حسین(ع) دودمان دو هزار و ۵۰۰ ساله شاهنشاهی را از بین بردند.
وی با اشاره به اینکه پیام زنده عاشورا امر به معروف و نهی از منکر است، افزود: دشمنان سعی دارند تا این فریضه مهم الهی را بی‌رنگ کنند، شعارهایی به راه انداخته‌اند مبنی بر اینکه عیسی(ع) به دین خود و موسی(ع ) به دین خود تا امر به معروف و نهی از منکر بی‌اثر شود.
این مسئول با بیان اینکه امروز دشمنان اهل‌بیت با نهضت امام حسین(ع) مخالفت می‌کنند، متذکر شد: رژیم منحوس سعودی روز گذشته حسینه‌های عزا را در قسمت شیعه‌نشین قطیف عربستان را به آتش کشید و تخریب کرد، این تخریب یعنی عاشورا زنده است و هنوز کار‌کرد خود را بعد از گذشت این همه سال دارد و هنوز دل انسان‌ها را به سمت خود و عدالت و عدالت‌خواهی نزدیک می‌کند.
حسینی همدانی با تاکید بر اینکه عده‌ای که ما آن‌ها را شیعه انگلیسی می‌دانیم تلاش می‌کنند که عزاداری‌ها و نوحه‌ها را تغییر دهند و افراد بی‌تفاوت نسبت به مسائل اجتماعی تربیت کنند، افزود: شیعه انگلیسی به دنبال این است که هیئت و هئیتی سکولار تربیت کرده و تربیت شدگان این هیات نفهمند برای چه به مجلس عزاداری آمدند.
خطیب جمعه کرج در بخش دیگری از سخنان خود به بیانات رهبری در خصوص اینکه دشمنان علاوه بر جنگ اقتصادی به دنبال جنگ رسانه‌ای علیه ایران هستند، اشاره کرد و گفت: در این زمینه نیازمند برنامه‌ریزی مدون هستیم. طی یک ماه اخیر حرف‌های که سران برخی کشورها علیه ایران زده‌اند نیازمند دقت است، این غوغا سالاری رسانه‌ای و ایجاد تردید در مردم را در نشست سه‌جانبه اخیر ایران، ترکیه و روسیه دیدیم. نشست پراهمیتی که آثار مهم منطقه‌ای داشت، نشانه‌های انزوای بیشتر صهیونیست‌ها و کوتاه شدن دست غرب از منطقه را می‌توان دید. خصوصاً مسیری که برای حذف دلار در نظام معاملاتی دنبال می‌شود.
وی بابیان اینکه نظام به برکت خون شهدا و توان داخلی به کار خود ادامه می‌دهد، گفت: همه باید بدانند که هرکجای عالم علیه جمهوری اسلامی شرارت صورت گیرد، پاسخ ایران کوبنده خواهد بود.
انتهای پیام

 

captcha