۱۷ دانش‌آموز یک کلاس در سراوان حائز رتبه‌های برتر کنکور شدند
کد خبر: 3746840
تاریخ انتشار : ۲۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۴

۱۷ دانش‌آموز یک کلاس در سراوان حائز رتبه‌های برتر کنکور شدند

گروه اجتماعی ــ دانش‌آموزان شهرستان محروم سراوان در کنکور ۹۷ خوش درخشیدند، به‌طوری که ۱۶ نفر از دانش‌آموزان یک کلاس مدرسه شهید مطهری این شهرستان در رشته پزشکی و یک دانش‌آموز در رشته داروسازی پذیرفته شد.

۱۷ دانش‌آموز یک کلاس در سراوان حائز رتبه‌های برتر کنکور شدند

به گزارش ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، دانش‌آموزان شهرستان محروم سراوان در کنکور 97 خوش درخشیدند، به‌طوری که ۱۶ نفر از دانش‌آموزان یک کلاس مدرسه پسرانه شهید مطهری سراوان در رشته پزشکی و یک دانش‌آموز در رشته داروسازی پذیرفته شد.
محمد باسط دُرازهی، نماینده مردم شهرستان‌های سراوان، سیب و سوران و مهرستان طی پیامی، این موفقیت دانش‌آموزان سراوانی را تبریک گفت.
در این پیام آمده است: «مایه فخر و مباهات است که از سرزمین نخل و آفتاب، مطلع خورشید ایران زمین با تلاش و کوشش و صرف فعل توانستن می توان به چنین افتخارات و رتبه‌هایی در کنکور و در عرصه‌های مختلف علمی کشور دست یافت و به معنای واقعی شهر علم و فرهنگ را تفسیر کرد.
در ادامه پیام نماینده مردم سروان مطرح شده است که خبر مسرت بخش قبولی دانش آموزان مدرسه نمونه شهید مطهری سراوان و دیگر مدارس حوزه انتخابیه در رشته‌های پزشکی و پیراپزشکی و دیگر رشته‌های علوم انسانی و ریاضی در دانشگاه‌های برتر کشور که نشان از تلاش و جهدی مستمر و برنامه‌ریزی هدفمند و سیر راهی برای رسیدن به هدف مشخص، که با مدیریت مدیران آموزش و پرورش حوزه انتخابیه، مدیران و مربیان آموزشی در مدارس، دلسوزی والدین گرامی و تلاش وصف‌ناشدنی دانش‌آموزان عزیز در راستای رسیدن به این افتخار بزرگ است.
دُرازهی در پایان پیام تبریک خود به دانش‌آموزان امروز، که با قبولی در دانشگاه باعث شادی و شور مضاعف خانواده‌ها، معلمان و همه مردم شده‌اند توصیه کرد تا موفقیت را شروعی برای کسب افتخارات بزرگتر و خدمت به مردم خود در سال‌های آتی بدانند».

انتهای پیام

captcha