قرآن‌آموزان مؤسسه ثقلین مهریز تجلیل شدند
کد خبر: 3746859
تاریخ انتشار : ۲۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۶

قرآن‌آموزان مؤسسه ثقلین مهریز تجلیل شدند

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ طی مراسمی با حضور جمعی از مسئولان از قرآن‌آموزان طرح تابستانه مؤسسه قرآنی ثقلین شهرستان مهریز تجلیل شد.

قرآن آموزان موسسه ثقلین مهریز تجلیل شدند

به گزارش ایکنا از یزد، مراسم اختتامیه طرح تابستانی موسسه قرآنی ثقلین شهرستان مهریز شب گذشته، 23 شهریورماه با حضور جمعی از مسئولان شهرستان، قرآن‌آموزان و خانواده‌های آنان در سالن دانشگاه پردیس مهریز برگزار شد.
در این مراسم پس از تلاوت آیاتی از کلام‌الله مجید و پخش سرود جمهوری اسلامی، نونهالان قرآن‌آموز به اجرای برنامه‌هایی از جمله قرائت قرآن و همخوانی پرداختند.
اجرای مسابقه ویژه خانواده‌ها، پخش کلیپ از فعالیت های موسسه، اجرای گروه تواشیح و تجلیل از قرآن‌آموزان طرح تابستانه موسسه ثقلین برنامه‌های دیگر این مراسم بود.
یادآور می‌شود در این طرح 71 نفر دانش‌آموز پسر و 80 دانش آموز دختر از پایه اول تا ششم ابتدایی شرکت نموده و به فراگیری روخوانی، روانخوانی، تجوید، ترتیل و صوت لحن قرآن پرداختند.
مؤسسه قرآنی ثقلین از مؤسسات فعال شهرستان مهریز است که فعالیت خود را از سال 1387 آغاز کرده و هم اکنون با داشتن بیش از 700 قرآن آموز در سه رده سنی کودک و نوجوان و بزرگسال در سه حوزه پیش دبستانی، طرح آموزشکده و طرح هدایت قرآنی فعالیت دارد.

انتهای پیام

captcha