کرمان؛ میزبان ۹ شهید گمنام و یک شهید مدافع حرم
کد خبر: 3747013
تاریخ انتشار : ۲۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۳

کرمان؛ میزبان ۹ شهید گمنام و یک شهید مدافع حرم

گروه سیاست و اقتصاد - کرمان فردا میزبان پیکر مطهر ۹ شهید گمنام و شهید مدافع حرم «محمدنبی محمدی» از شهدای لشکر فاطمیون است.

به گزارش ایکنا از کرمان، همزمان با روز یکشنبه 25 شهریور ماه و ششم ماه محرم، کرمان میزبان 9 شهید گمنام دوران دفاع مقدس و یک شهید مدافع حرم «محمدنبی محمدی» از شهدای لشکر فاطمیون است و آیین استقبال از این شهدا ساعت 9 و 30 دقیقه در فرودگاه کرمان برگزار می‌شود.
محمدمهدی ابوالحسنی، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان امروز شنبه، 24 شهریور در این ربطه گفت: پیکر مطهر 9 شهید گمنام دوران دفاع مقدس و شهید مدافع حرم فردا پس از مراسم استقبال از فرودگاه کرمان به سمت معراج شهدای کرمان مشایعت می‌شود و مراسم وداع با پیکر مطهرشهدا نیز همان روز پس از نماز مغرب و عشاء در حسینیه ثارالله کرمان برگزار خواهد شد.
وی با بیان اینکه روز دوشنبه بعد از قرائت زیارت عاشورا پیکر مطهر 9 شهید گمنام و شهید مدافع حرم از حسینیه ثارالله به سمت میدان عاشورا تشییع می‌شود، افزود: پیکر مطهر دو شهید گمنام برای خاکسپاری به سمت سپاه ثارالله استان کرمان تشییع و شهید مدافع حرم در گلزار شهدای کرمان تدفین می‌شود.
ابوالحسنی بیان کرد کرد: پیکر مطهر دو شهید گمنام نیز برای تشیع و خاکسپاری به سمت شهر بهرمان از توابع شهرستان رفسنجان منتقل و روز سه‌شنبه تشییع و تدفین می‌شوند.
انتهای پیام

captcha