برگزاری ستاد اقامه نماز آموزش و پرورش سنقر
کد خبر: 3747070
تاریخ انتشار : ۲۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۸

برگزاری ستاد اقامه نماز آموزش و پرورش سنقر

گروه اجتماعی ــ نشست ستاد اقامه نماز آموزش و پرورش سنقر صبح امروز، 24 شهریورماه در دفتر معاونت پرورشی این اداره برگزار شد.

برگزاری ستاد اقامه نماز آموزش و پرورش سنقر

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، نشست ستاد اقامه نماز آموزش و پرورش سنقر صبح امروز، 24 شهریورماه با حضور معاون پرورشی این اداره و سایر اعضاء شورا با محوریت برپایی باشکوه نماز جماعت در دفتر معاونت پرورشی این اداره برگزار شد.
در این نشست علی‌اکبر صیفوری، معاون پرورشی اداره آموزش و پرورش سنقر با بیان اهمیت نماز به عنوان یکی از فریضه‌های مهم و اصلی اسلام، گفت: نماز در دین مبین اسلام والاترین فریضه بعد از ولایت فقیه است و شرط قبولی دیگر اعمال نیک انسان است.
وی با اشاره به اینکه از مهم‌ترین دستوراتی که در اسلام سفارش زیادی به آن شده نماز است که نشان از اهمیت ترویج و تبلیغ آن دارد، اظهار کرد: برگزاری نماز جماعت در ادارات موجب وحدت، همدلی و تقویت روحیه مسئولیت‌پذیری و مردمداری در بین مسئولان و کارکنان است.
معاون پرورشی اداره آموزش و پرورش سنقر افزود: مسئولان دستگاه‌های اجرایی باید بهترین مکان اداره خود را به نمازخانه اختصاص دهند و در مسیر ترویج فرهنگ نماز اهتمام داشته باشند.
وی با بیان اینکه اهمیت نماز و برپایی آن برکسی پوشیده نیست و همه وظیفه داریم در ترویج فرهنگ نماز کوشا باشیم تا سلامت اخلاقی جامعه حفظ شود، گفت: باید به منظور ترویج فرهنگ نماز در سطح خانواده، اجتماع و محیط کار حساس باشیم و رفتار ما به عنوان یک مسلمان به گونه‌ای باید باشد تا این رفتار باعث دعوت دیگران به نماز باشد.
یادآور می‌شود، در این نشست اعضا به بیان پیشنهادات، راه‌کار و نظرات به منظور باشکوه‌تر برگزار شدن نماز جماعت در نمازخانه ادارات پرداختند و تصمیمات لازم در این خصوص اتخاذ شد.

برگزاری ستاد اقامه نماز آموزش و پرورش سنقر
انتهای پیام

captcha