مدیران دغدغه کار قرآنی ندارند
کد خبر: 3747081
تاریخ انتشار : ۲۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۴

مدیران دغدغه کار قرآنی ندارند

گروه فعالیت‌های قرآنی - مدیر موسسه قرآن و عترت مهد رهروان ولایت اراک گفت: متاسفانه برای بعضی از مدیران انجام کار قرآنی در اولویت نیست و دغدغه کار قرآنی ندارند. این‌گونه مسائل است که پیگیری مسائل را با مشکل مواجه می‌کند.

مدیران دغدغه کار قرآنی ندارند

مجتبی سعیدی، مدیر موسسه قرآن و عترت مهد رهروان ولایت اراک در گفت‌و‌گو با ایکنا از استان مرکزی اظهار کرد: دوره‌های این موسسه همانند سال‌های گذشته ادامه دارد.
وی ادامه داد: مجموع شرکت‌کنندگان در طول تابستان سه هزار نفر بوده است که نسبت به مشابه سال گذشته با تغییر خاصی مواجه نشده است.
مدیر موسسه قرآن و عترت مهد رهروان ولایت اراک بیان کرد: این موسسه همچنان با مشکل مکان مواجه است. در حال‌حاضر چندین سال است که مکانی را بطور مستقل اجاره کرده و توانستیم با کمک خیرین و درآمد مؤسسه، کار را ادامه دهیم.
سعیدی افزود: برای حل مشکل مکان موسسه اوایل تابستان به شورای شهر و شهردار اراک نامه‌ای ارسال نمودم و طی جلسه‌ای که در سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری با حضور دو نفر از اعضای شورای شهر تشکیل شد بررسی این درخواست مصوبه شد و بر اساس آن قرار بود فضا یا زمینی در اختیار بنده قرارگیرد تا ساخته شود. فعلا که این درخواست بایگانی شده و هیچ اقدامی برای آن انجام نشده است.
وی اظهار کرد: متاسفانه برای بعضی از مدیران انجام کار قرآنی در اولویت نیست و دغدغه کار قرآنی ندارند این‌گونه مسائل است که پیگیری مسائل را با مشکل مواجه می‌کند.
انتهای پیام

captcha