نخستین جلسه هم‌افزایی نهادهای متولی در امور دینی وزارت ارشاد
کد خبر: 3747092
تاریخ انتشار : ۲۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۹
از سوی معاونت قرآن و عترت برگزار شد؛

نخستین جلسه هم‌افزایی نهادهای متولی در امور دینی وزارت ارشاد

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ اولین جلسه هم‌افزایی نهادهای دینی و قرآنی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی روز شنبه، ٢٤ شهریورماه برگزار شد.

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، شنبه، ٢٤ شهریورماه، اولین جلسه نهادهای دینی و قرآنی به میزبانی معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.
به‌منظور بسط و گسترش تعاملات فی مابین نهادها و دستگاه‌های متولی در امور دینی و قرآنی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، اولین جلسه هم‌افزایی با حضور عبدالهادی فقهی‌زاده، معاون قرآن و عترت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، حجت‌الاسلام حبیب ارزانی، مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس ستاد عالی کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد، حجت‌الاسلام والمسلمین عادلی، مدیرکل امور اجتماعی و مؤسسات خیریه سازمان اوقاف و امور خیریه کشور، حجت‌الاسلام سیدمصطفی حسینی، رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی خسروی، مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی، آموزش و توسعه مشارکت‌های معاونت قرآن و عترت و مرتضی خدمتکار، مشاور اجرائی معاونت قرآن و عترت برگزار شد.
در این جلسه حاضران به ارائه نظرات و پیشنهادات و همچنین، بحث و تبادل نظر درباره هم‌افزایی نهادهای دینی و قرآنی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی پرداختند.

انتهای پیام

captcha