گزارش ساماندهی بانک‌ها و مؤسسات اعتباری ارائه شد/ تأکید بر مقابله با جنگ روانی علیه مصالح اقتصادی کشور
کد خبر: 3747131
تاریخ انتشار : ۲۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۴
در جلسه شورای عالی هماهنگی اقتصادی به ریاست رئیس‌جمهور؛

گزارش ساماندهی بانک‌ها و مؤسسات اعتباری ارائه شد/ تأکید بر مقابله با جنگ روانی علیه مصالح اقتصادی کشور

گروه اقتصاد ــ اعضای شورای عالی هماهنگی اقتصادی در جلسه امروز، شنبه 24 شهریور، ضمن بررسی تحولات بازار ارز، ضرورت مقابله با عملیات جنگ روانی و جوسازی‌های کاذب علیه مصالح اقتصادی کشور را مورد تأکید قرار دادند.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست جمهوری، این جلسه که با حضور اعضا و به ریاست حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی تشکیل شد؛ با توجه به اقدامات خصمانه دولت آمریکا برای کاهش فروش نفت ایران و کارشکنی در مناسبات بانکی خارجی، از همه دستگاه‌ها خواسته شد که در جهت حمایت از ابتکارات وزارت نفت و تقویت بانک مرکزی اقدام نمایند.

شورای عالی هماهنگی اقتصادی در این جلسه پس از گزارش سازمان برنامه و بودجه در خصوص اعتبارات وزارت بهداشت و درمان، بر ضرورت حمایت از تولیدکنندگان داخلی دارو و تجهیزات پزشکی، تأکید کرد و طرح تسریع در پرداخت بدهی واحدهای درمانی را مورد تصویب قرار داد.

اعضای شورای عالی هماهنگی اقتصادی همچنین پیشنهادات وزارت نفت در مورد تنوع روش‌های عرضه و فروش نفت را مورد بررسی و تصویب قرار دادند.

گزارش مربوط به ساماندهی بانک‌ها و مؤسسات اعتباری نیز در این جلسه ارائه و در راستای اصلاح نظام بانکی کشور و صیانت از سپرده‌های مردم، تصمیمات لازم اتخاذ شد.

انتهای پیام

captcha