لزوم تبیین اهداف قیام امام‌حسین(ع) برای نسل جوان
کد خبر: 3747189
تاریخ انتشار : ۲۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۶

لزوم تبیین اهداف قیام امام‌حسین(ع) برای نسل جوان

گروه معارف - مدیرکل حوزه‌های علمیه آذربایجان‌غربی بر لزوم تبیین اهداف قیام امام حسین(ع) برای جوانان تاکید کرد و گفت: عزاداری سرور و سالار شهیدان از مسائل مورد تاکید دین و ائمه معصومین (ع) است.

لزوم تبیین اهداف قیام امام‌حسین(ع) برای نسل جوان

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، حجت‌الاسلام والمسلمین صفدر محمدی مدیرکل حوزه‌های علمیه آذربایجان‌غربی ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیر جدید حوزه علمیه امام‌خمینی(ره) ماکو با اشاره به اهمیت برگزاری پرشور مراسمات عزاداری در ماه محرم‌الحرام اظهار کرد: عزاداری سرور و سالار شهیدان از مسائل مورد تاکید دین و ائمه معصومین(ع) است.

وی ادامه داد: باید در منابر و عزاداری‌ها اهداف امام حسین که امربه معروف و نهی‌از منکر بوده، برای مردم و به ویژه جوانان تبیین شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدی تصریح کرد: تشکیل شورای مدرسه و هیئت علمی طلاب که مورد تاکید مرکز مدیریت قم است، باید هرچه زودتر در حوزه اجرایی شود.

وی بر لزوم توجه جدی طلاب و علما بر جلوگیری از ترویج فرهنگ غربی در جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد.

مدیرکل حوزه‌های علمیه آذربایجان‌غربی در ادامه حوزه علمیه ماکو را جز حوزه‌های برتر در انجام امورات‌ ابراز کرد و یادآور شد: علما باید با حضور در بین مردم، زمینه‌ سوق‌دهی جوانان و نوجوانان به اصل دین اسلام را فراهم کنند.

لازم به ذکر است در این مراسم که با حضور مسئولین استانی و امام جمعه ماکو برگزار گردید، حجت‌الاسلام والمسلمین عباس اختیاری به عنوان مدیر جدید حوزه علمیه امام‌خمینی(ره) ماکو منصوب و از زحمات حجت‌الاسلام والمسلمین غلامحسین صادقی مدیر اسبق حوزه علمیه امام‌خمینی(ره) ماکو قدردانی شد.

انتهای پیام

captcha