اصلاح و توسعه جامعه با حضور زنان حاصل می‌شود
کد خبر: 3747203
تاریخ انتشار : ۲۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۶
عباسی:

اصلاح و توسعه جامعه با حضور زنان حاصل می‌شود

گروه سیاسی - استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: اگر به دنبال اصلاح و توسعه هستیم باید به زنان در خانه، خانواده، و جامعه و همه امور توجه کنیم و در اینصورت قطعا جامعه‎ای توسعه یافته خواهیم داشت.

به گزارش ایکنا از چهارمحال و بختیاری، به نقل از ایسنا اقبال عباسی 24 شهریورماه در نشست شورای اداری استان، اظهار کرد: امروز زنان در همه صحنه‌ها از جمله دانشگاه‌ها، ادارات و کارخانه‌ها نقش غیرقابل انکاری دارند.
وی تصریح کرد: اگر به دنبال اصلاح و توسعه هستیم باید به زنان در خانه، خانواده و جامعه و همه امور توجه کنیم و در این صورت قطعا جامعه‎ای توسعه یافته خواهیم داشت.
استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: هم در نوع نگاه و هم در عمل باید نگاه تازه‌ای به بانوان داشته باشیم چرا که اگر نیمی از جامعه منزوی باشند، توسعه‌ای حاصل نخواهد شد.
عباسی با اشاره به نقش موثر زنان در عرصه علم و فناوری، اظهار کرد: زنان در عرصه‌های گوناگون دوران دفاع مقدس نیز حضور چشمگیری داشتند.
وی با بیان اینکه بانوان اثبات کرده‌اند که می‌توانند موثر باشند، تاکید کرد: خانم‌ها باید بدانند حق گرفتنی است و نه دادنی، پس باید تلاش کنند حق خود را بگیرند.

captcha