برگزاری جشنواره «رسانه و هفته دفاع مقدس» در کهگیلویه و بویراحمد
کد خبر: 3747217
تاریخ انتشار : ۲۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۷

برگزاری جشنواره «رسانه و هفته دفاع مقدس» در کهگیلویه و بویراحمد

گروه فرهنگی ـ مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری نخستین جشنواره استانی رسانه و هفته دفاع مقدس در استان خبر داد.

برگزاری جشنواره استانی«رسانه و هفته دفاع مقدس» در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، امیرعباس آسمند، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد شب گذشته، 24 شهریورماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: نخستین جشنواره استانی رسانه و هفته دفاع مقدس با موضوع گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس و رزمایش 20 هزار نفری محمد رسول‌الله(ص) در استان برگزار می‌شود.
وی افزود: این جشنواره با همکاری اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد و سازمان بسیج رسانه استان در محورهای گزارش، یادداشت، عکس نوشته و کلیپ برگزار خواهد شد.
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را تا 15 مهرماه 97 به دبیرخانه جشنواره واقع در سازمان بسیج رسانه استان به نشانی یاسوج، بلوار امام خمینی(ره)، جنب کنگره شهدای استان ارسال کرده و جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌ تلفن‌های 09171434218 و 09171436847 تماس بگیرند.
آسمند تصریح کرد: بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس با توجه به رسالتی که دارد به طرق مختلف سعی در ثبت و ضبط ارزش‌های دفاع مقدس دارد تا چراغ راهی برای نسل‌های آینده باشد.
انتهای پیام

captcha