تجلیل از قاریان و مداحان برتر نوجوان مؤسسات قرآنی فارس
کد خبر: 3747272
تاریخ انتشار : ۲۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۱
برای نخستین‌بار در کشور صورت می‌گیرد؛

تجلیل از قاریان و مداحان برتر نوجوان مؤسسات قرآنی فارس

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ مدیرعامل اتحادیه تشکل‌های قرآنی فارس از برگزاری مراسم تجلیل از ۳۰ قاری و مداح برتر نوجوان مؤسسات قرآنی این استان خبر داد.

محمدحسین اسلامی، مدیرعامل اتحادیه تشكل‌های قرآنی فارس در گفت‌وگو با ایكنا از فارس، از برگزاری مراسم تجلیل از قاریان و مداحان برتر مؤسسات قرآنی این استان خبر داد و گفت: این مراسم در ایام دهه دوم محرم‌الحرام جاری ویژه قاریان و مداحان نوجوان برگزار خواهد شد.
وی، هدف از برگزاری این مراسم را تشویق و ترغیب نوجوانان به سمت قرآن و اهل بیت(ع) برشمرد و افزود:‌ در این مراسم از 30 نفر از برترین قاریان و مداحان نوجوان مؤسسات قرآنی استان تجلیل به عمل خواهد آمد.
اسلامی با یادآوری اینكه این كار برای نخستین بار در كشور انجام می‌شود، گفت: متولی این كار اتحادیه تشكل‌های قرآنی استان فارس است تا از این طریق بتوانیم به توانمندسازی مؤسسات قرآنی نیز كمك كنیم.
مدیر عامل اتحادیه تشكل‌های قرآنی فارس اظهار كرد:‌ در كنار تجلیل از این قاریان و مداحان نوجوان، به هر كدام از آنان نیز یك سفر عتبات عالیات اهدا خواهد شد.
وی یادآور شد: ما بیشتر تلاش می‌كنیم تا از طریق اجرای برنامه‌های منحصر به‌فرد و خاص در كشور، مؤسسات قرآنی را برای ارتقای فعالیت‌های قرآنیشان ترغیب كنیم.
انتهای پيام

captcha