بررسی نحوه «حمایت از کالای داخلی» با الگوگیری از دفاع مقدس
کد خبر: 3747349
تاریخ انتشار : ۲۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۸

بررسی نحوه «حمایت از کالای داخلی» با الگوگیری از دفاع مقدس

گروه فرهنگی ـ مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان با تاکید بر توجه به تحقق شعار «حمایت از کالای ایرانی»، افزود: در هفته دفاع مقدس نحوه «حمایت از کالای داخلی» با هدف شکوفایی اقتصاد کشور با الگوگیری از دفاع مقدس در جهت مقابله با تهدید و تحریم‌های دشمن مورد بررسی قرار می‌گیرد.

 ناصر

حجت‌الله ناصرپور، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان در گفت‌وگو با ایکنا از لرستان، در رابطه با برنامه‌های ویژه هفته دفاع مقدس، گفت: از سی و یکم شهریور هم‌زمان با آغاز جنگ تحمیلی عراق علیه ایران، هفته دفاع مقدس آغاز می‎شود.
وی افزود: این هفته با عناوینی ازجمله «دفاع ملی، جوانان و بصیرت‌افزایی»، «انقلاب اسلامی، مردم سالاری دینی»، «بیداری اسلامی و استکبارستیزی»، «حمایت از کالای ایرانی» و ... نام‌گذاری شده است کمااینکه شعار این هفته نیز «ما توانستیم» انتخاب شده است.
ناصرپور دوران دفاع مقدس را دوران تثبیت ارزش‌های انقلاب اسلامی خواند و اظهار کرد: هشت سال دفاع مقدس زمان عینیت بخشیدن به گفتمان انقلابی بود و در این دوره به‌خوبی توانستیم شعائر انقلابی را عملی کنیم.
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان با اشاره به پیشرفت‌هایی که طی چهار دهه انقلاب در زمینه‌های مختلف در کشور ایجاد شده، اظهارکرد: طی هفته دفاع مقدس برنامه‌های متنوعی در سراسر استان به‌همت دستگاه‌های اجرایی اجرا می‌شود که ازجمله آن‌ها می‎توان به رژه و نمایش توانمندی و اقتدار نیروهای مسلح با عنوان «صلابت، سلحشوری و سرافرازی نیروهای مسلح» اشاره کرد.
ناصرپور تجلیل مقام سرباز و تقدیر از برخی سربازان نمونه در استان، تجلیل از زنان ایثارگر دوران دفاع مقدس، غبارروبی مزار مطهر شهدا و تجلیل از خانواده‌های معظم آن‌ها و همچنین تجلیل از جانبازان، ایثارگران و نقش‌‌آفرینان دفاع مقدس را از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس در استان برشمرد.
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان در ادامه با تاکید بر توجه به تحقق شعار امسال مبنی‌بر «حمایت از کالای ایرانی»، افزود: پنجمین روز هفته دفاع مقدس به این موضوع اختصاص یافته، به‌نحوی‌که نحوه حمایت از کالای داخلی با هدف شکوفایی اقتصاد کشور با الگوگیری از دفاع مقدس در جهت مقابله با تهدید و تحریم‌های دشمن در این روز مورد بررسی قرار می‌گیرد.

انتهای پیام

captcha