آغاز رزمایش خدمت‌رسانی «محمد رسول‌الله(ص)» در سیستان‌ و بلوچستان
کد خبر: 3747365
تاریخ انتشار : ۲۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۸

آغاز رزمایش خدمت‌رسانی «محمد رسول‌الله(ص)» در سیستان‌ و بلوچستان

گروه فرهنگی ـ فرمانده سپاه سلمان سیستان‌وبلوچستان گفت: رزمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان «محمد رسول الله(ص)» با شعار «خدمت بی‌منت» و جهت محرومیت‌زدایی در سطح استان اجرا می‌شود.

آغاز رزمایش خدمت‌رسانی «محمد رسول‌الله(ص)» در سیستان‌وبلوچستان

به گزارش ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، امان‌الله گشتاسبی، فرمانده سپاه سلمان استان، ظهر امروز در نشست خبری با حضور اصحاب رسانه، گفت: رزمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان «محمد رسول الله(ص)» با شعار «خدمت بی‌منت» و جهت محرومیت‌زدایی در سطح استان اجرا می‌شود.
فرمانده سپاه سلمان استان با بیان اینکه این رزمایش طی دو مرحله برگزار می‌شود، افزود: مرحله اول تا 29 شهریورماه و مرحله دوم نیز تا پایان هفته دفاع مقدس ادامه خواهد داشت.
وی بیان کرد: در این رزمایش، بیش از چهار هزار و 766 جهادگر در قالب ۲۲۵ گروه، در اردوهای جهادی سه تا ۱۰ روزه به خدمت‌رسانی در نقاط محروم استان می‌پردازند.
گشتاسبی اظهار کرد: توزیع سبد کالا و لوازم مورد نیاز تحصیل از جمله لوازم التحریر، کیف و لباس فرم مدرسه، تعمیر و بازسازی مدارس، جمع آوری ریگ‌های روان در روستاهای طوفان‌زده، لایروبی قنوات و آبرسانی به مناطقی که در خشکسالی شدید قرار دارند، از جمله اقداماتی است که در این رزمایش صورت می‌گیرد.
وی ادامه داد: ارائه خدمات بهداشتی ـ درمانی با حضور تیمی از پزشکان متخصص از جمله دندانپزشک و جراح، مشاوره حقوقی و علمی آموزشی دانش‌آموزان، برگزاری کارگاه‌های هنری و صنایع دستی از دیگر خدماتی است که مدّ نظر ما در این رزمایش است.
فرمانده سپاه سلمان استان هدف از برگزاری اردوهای جهادی را ترویج و اشاعه فرهنگ خدمت‌رسانی در جامعه به ویژه بین نوجوانان و جوانان عنوان کرد و افزود: نگاه ما این است که به‌ سرعت خدمات محرومیت‌زدایی را ارائه کنیم و با کمترین زمان، خدمات مورد نیاز را به مردم برسانیم و نشان دهیم در کنار آن‌ها هستیم.

انتهای پیام

captcha