سوگواره «احل من‌العسل» در یاسوج برگزار شد
کد خبر: 3747402
تاریخ انتشار : ۲۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۹

سوگواره «احل من‌العسل» در یاسوج برگزار شد

گروه اجتماعی ـ سوگواره «احل من العسل» در حسینیه ثارالله یاسوج برگزار شد.

سوگواره«احل من‌العسل» در یاسوج برگزار شد

به گزارش ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، ستار هدایتخواه، منتخب سابق مردم شهرستان های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی امروز، 25 شهریورماه در همایش بزرگ احل من‌العسل، خطاب به نوجوانان، گفت: تجمع بزرگ نوجوانان در روزی که منتسب به قاسم‌بن‌ الحسن(ع)، این نوجوان 13 ساله است چند پیام دارد که اولین پیام آن اعلام آمادگی نوجوانان برای ایستادگی در مقابل دشمنان است.
وی افزود: حضور شما نوجوانان به دشمنان نظام، انقلاب و رهبری که یزیدیان زمان هستند حامی این پیام است که تا آخرین قطره خون خود همانند حضرت قاسم(ع) در مقابل دشمن ایستادگی می‌کنید.
این فعال فرهنگی کهگیلویه و بویراحمدی هراس نداشتن از مرگ را پیام دیگر این تجمع دانست و عنوان کرد: آخرین حربه دشمن مرگ است و شما با حضورتان اعلام می‌کنید که از مرگ ترس و هراسی ندارید و مرگ در نظر شما شیرین‌تر از عسل است.
هدایتخواه عنوان کرد: نوجوانان ما با حضور در میدان اعلام می‌کنند که دفاع از حق شرایط سنی ندارد و هر کسی که می‌تواند از امام زمان خود دفاع کند.
وی تصریح کرد: یک نوجوان می‌تواند به درجه بالایی از ارزش و مقام برسد و آنچه بر ارزش یک انسان می‌افزاید دشمن‌شناسی، امام باوری و امام‌یاوری است.
منتخب سابق مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی ابراز کرد: آمادگی رزمی نوجوانان آن سال‌ها، آشنایی با فنون جنگی بود اما جنگ امروز نظامی نیست بلکه جنگ نرم است و نوجوان ما باید بتواند در عرصه جنگ نرم که اعتقادات، باورها و ارزش‌های ما را مورد هجمه قرار می‌دهد، ایستادگی کنند.
یادآور می‌شود، همچنین این سوگواره در سالن آموزش و پرورش گچساران، در حسینیه ثارالله دهدشت(ع) سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، در شهرستان دنا در حرم مطهر امامزاده سیدمحمد(ع) سی‌سخت، در شهر باشت در سالن شهید رجایی و شهرستان بهمئی نیز در مسجد صاحب‌الزمان(عج) برگزار شده است.
انتهای پیام

captcha