فراخوان مقاله‌نویسی برای «جستارهای انقلاب اسلامی»
کد خبر: 3747436
تاریخ انتشار : ۲۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۶

فراخوان مقاله‌نویسی برای «جستارهای انقلاب اسلامی»

کانون خبرنگاران نبأ ــ نخستین شماره دو فصلنامه تخصصی «جستارهای انقلاب اسلامی» که به چهل سالگی انقلاب اسلامی اختصاص دارد، از استادان، دانشجویان و پژوهشگران مقاله می‌پذیرد.

فراخوان مقاله‌نویسی برای «جستارهای انقلاب اسلامی»

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ مرکز اسناد انقلاب اسلامی، نخستین شماره دو فصلنامه تخصصی "جستارهای انقلاب اسلامی" که به چهل سالگی انقلاب اسلامی اختصاص دارد، از استادان، دانشجویان و پژوهشگران مقاله می‌پذیرد.

در فراخوان دو فصلنامه «جستارهای انقلاب اسلامی» آمده است: پیروزی انقلاب اسلامی بزرگترین واقعه پس از ظهور دین مبین اسلام در ایران به‌شمار می‌آید؛ رخدادی عظیم که منجر به فروپاشی سلطنت پهلوی و انقراض رژیم 2500 ساله شاهنشاهی شد. انقلاب اسلامی روحی در دنیای فاقد روح بود. انقلابی به نام اسلام که نظام مردم‌سالاری دینی در کشور را بنیاد نهاد؛ نهضتی که یک مرجع جامع‌الشرایط و نائب امام زمان(عج) سکاندار هدایت آن بود که اکنون پس از گذشت چهار دهه همچنان شعله‌های فروزان آن الهام‌بخش مستضعفین و مبارزان راه آزادی در رویارویی با استبداد و استعمار است.

مرکز اسناد انقلاب اسلامی در نظر دارد به مناسبت چهلمین سال پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، نخستین شماره نشریه «جستارهای انقلاب اسلامی» ویژه 40 سالگی انقلاب را منتشر کند. از این رو از استادان، محققان و پژوهشگران در حوزه‌های مطالعات انقلاب اسلامی، علوم سیاسی، تاریخ معاصر ایران و جامعه‌شناسی دعوت به عمل می‌آورد، آثار و مقالات خود را حداکثر تا تاریخ 30 آذر ماه 1397 به دبیرخانه نشریه، به نشانی تهران- خیابان شریعتی- پایین‌تر از میدان قدس- مرکز اسناد انقلاب اسلامی، صندوق پستی 1963846483 و یا به آدرس الکترونیک jostarha@irdc.ir ارسال کنند.

همچنین پژوهشگران می‌توانند مقالات خود را در بخش ارسال مقاله‌ وب‌سایت دوفصلنامه جستارهای انقلاب اسلامی به نشانی www.irstudies.ir بارگذاری کنند.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تلفن 22217448 تماس حاصل کنند.

مهسا اسفندیاری

انتهای پیام

captcha