آغاز ثبت‌نام چهارمین دوره مجازی روش فهم بهتر قرآن
کد خبر: 3747495
تاریخ انتشار : ۲۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۵

آغاز ثبت‌نام چهارمین دوره مجازی روش فهم بهتر قرآن

گروه فناوری اطلاعات ــ دوره کوتاه روش ساده فهم قرآن، از طریق فضای مجازی پاسخی است به سوال «چگونه قرآن بخوانیم و بفهمیم؟»

به گزارش ایکنا؛ چهارمین دوره مجازی روش فهم بهتر قرآن که از هفتم مهر ماه آغاز می‌شود، با استفاده از بازخورد‌های بسیار مثبت شرکت‌کنندگان دوره‌های قبل و بر مبنای کتاب تازه منتشر شده «مبانی و روش مطالعه و فهم ساده قران» برگزار خواهدشد. ثبت نام تا چهارم مهر ماه ادامه خواهد داشت.

در این دوره آموزشی که در پیام‌رسان‌های گپ و تلگرام با بیانی ساده برگزار می‌شود، قرآن‌آموزان در عرض دو ماه می‌توانند فهم بهتری از قرآن کسب کرده و از مطالعه سوره‌ها لذت بیشتری ببرند.

باتوجه به استقبال و ابراز رضایت از دوره‌های حضوری و مجازی تدبر در قرآن و درخواست برخی از مخاطبان برای برگزاری مجدد دوره، چهارمین دوره مجازی مطالعه و فهم بهتر قرآن از هفته دوم مهر ماه برگزار می‌شود.

در این دوره آموزشی که در پیام رسان‌های گپ و تلگرام با بیانی ساده برگزار می‌شود، قرآن‌آموزان در عرض ۲ ماه می‌توانند فهم مناسبی از قرآن را داشته باشند. به این صورت که فایل‌های صوتی و متنی برای آن‌ها ارسال می‌شود و سپس آن‌ها با عضویت در گروه و حل تمرین با حضور مدرسان دوره، این روش را بر سوره‌ی انتخابی خود تمرین می‌کنند و در انتهای دوره نیز در آزمون شرکت می‌کنند.

سیدکاظم فرهنگ از مدرسان این دوره و مدیر تالار گفت‌وگوی قرآن‌پویان گفت: قرآن‌آموزان دوره‌های قبل بیان داشته‌اند که دوره مجازی روش تدبر در قرآن، دوره‌ای بسیار جالب و مفید بود؛ چرا که نگاه تازه و نوآورانه‌ای به کلام خدا داشته و این اعتماد به نفس را به ما داد که ما هم می‌توانیم با اندکی مطالعه، تفکر و سعی و تلاش با قرآن ارتباط برقرار کرده و فرامین آن را درک و در زندگی به کار ببندیم.

حضور در این دوره، نیازمند تحصیلات خاص دانشگاهی یا حوزوی یا پیش نیاز‌های دیگر نبوده و علاقه‌مندان به فهم بهتر آیات قرآن دارای دیپلم و بالاتر، با هر رشته تحصیلی می‌توانند شرکت کنند. در این دوره برای نخستین بار، قرآن آموزان، یک جلد کتاب «مبانی و روش مطالعه و فهم ساده قرآن» را نیز دریافت خواهند کرد.

ثبت نام این دوره تا ۴ مهر ماه ادامه خواهد داشت و علاقه‌مندان می‌توانند از طریق تالار گفت‌وگو‌های قرآن پویان نسبت به دریافت اطلاعات بیشتر و مشاهده نظرات شرکت‌کنندگان دوره‌های قبل و نیز ثبت نام اقدام کنند.
 
انتهای پیام
captcha