نذورات مردمی در محرم و صفر به سمت بهزیستی ساماندهی و هدایت شود
کد خبر: 3747502
تاریخ انتشار : ۲۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۶

نذورات مردمی در محرم و صفر به سمت بهزیستی ساماندهی و هدایت شود

گروه اجتماعی ــ ماه محرم و ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان فرصتی مناسب برای سرکشی به مراکز بهزیستی و حمایت از مددجویان و نیازمندان است.

نذورات مردمی در محرم و صفر به سمت بهزیستی ساماندهی و هدایت شودبه گزارش ایکنا از قم به نقل از روابط عمومی بهزیستی استان قم دکتر رضا سلیقه مدیر کل بهزیستی استان قم 25 شهریور در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: امسال ماه محرم و ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و یاران با وفایشان همزمان شده با بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی و فرصتی بسیار مناسب برای کمک به نیازمندان و هدایت نذورات مردمی به سمت نیازمندان واقعی فرهم شده است.

سلیقه با اشاره به جامعه هدف تحت پوشش بهزیستی اعم از 22 هزار معلول ، حدود 300 مرکز و مجتمع ارائه خدمات بهزیستی و 5 هزار نفر نیازمند حمایتی تحت پوشش بهزیستی استان قم افزود: همه مراکز بهزیستی در سطح استان آماده دریافت  نذورات و احسان مردم عزادار حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) و توزیع بین نیازمندان هستند.

مدیر کل بهزیستی استان قم با اشاره به  فضای معنوی این ایام و تاسی عزاداران به سیره حضرت امام حسین (ع) و تمایل مردم به توزیع نذورات و ... ضمن اعلام آمادگی بهزیستی جهت جلب نذورات و هدایای نقدی و غیرنقدی خیرین  افزود :  خیران و مومنین نوع دوست می‌توانند در قالب لوازم التحریر، جیره خشک، سبد کالا و مساعدت‌های نقدی به اطعام و احسان خانواده‌های نیازمند کمک کنند.

سلیقه تصریح کرد: هیئات مذهبی هم می توانند ضمن دعوت مخاطبین خود به بازدید از مراکز بهزیستی، خانه های سالمندان، آسایشگاه های معلولین و مراکز شبانه روزی بهزیستی در هدایت نذورات به طرف مراکز بهزیستی مساعدت کنند.

وی افزود: شماره کارت 6104337894899390 و یا شماره موبایل پیمنت #9090*741* جهت دریافت هدایای نقدی در نظر گرفته شده است . 

captcha