برخی مدیران در دفاع از انقلاب کوتاهی می‌کنند
کد خبر: 3747512
تاریخ انتشار : ۲۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۹

برخی مدیران در دفاع از انقلاب کوتاهی می‌کنند

گروه سیاسی- فرمانده سپاه نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه گفت: القاء فضای رسانه‌ای دشمن برخی از مدیران را مرعوب کرده و این امر موجب شده تا در دفاع از انقلاب کوتاهی کنند.

برخی مدیران در دفاع از انقلاب کوتاهی می‌کنند

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، سردار بهمن ریحانی، فرمانده سپاه نبی‌اکرم(ص) کرمانشاه در مراسم تجلیل از برترین‌های امر به معروف و نهی از منکر دستگاه‌های دولتی کرمانشاه امر به معروف را اساس فرهنگ عاشورایی دانست و گفت: پیروزی‌های انقلاب و دوران دفاع مقدس برگرفته از همین فرهنگ بود.
وی با بیان اینکه امروز وقتی بحث از امر به معروف می‌کنیم تنها به معروفات و منکرات کوچک می‌پردازیم اما معروف بزرگی نیز هست و آن حفظ نظام است و امام راحل آن را از نماز هم بالاتر می‌دانستند، افزود: امروز منکراتی انجام می‌شود که پایه‌های نظام را تهدید می‌کند.
سردار ریحانی اظهار کرد: 40 سال از انقلاب می‌گذرد و با تمامی چالش‌ها تبدیل تهدیدها به فرصت در راستای اقتدار و پیشرفت گواهی برای اقتدار و کارآمدی نظام است.
فرمانده سپاه نبی‌اکرم(ص) کرمانشاه درپایان گفت: برخی مدیران در دفاع از انقلاب کوتاهی می‌کنند و لکنت زبان دارند و متأسفانه اعتماد به نفس خود را از دست داده‌اند.
انتهای پیام

captcha