بسیجی باید عامل به ارزش‌های اسلامی باشد
کد خبر: 3747528
تاریخ انتشار : ۲۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۲
حاجی‌زاده:‌

بسیجی باید عامل به ارزش‌های اسلامی باشد

گروه اجتماعی ـ مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر فارس بر اهمیت عامل بودن بسیجیان به ارزش‌های اسلامی نظیر برپایی نماز و تلاوت قرآن تأكید كرد.

به گزارش ایكنا از فارس، به نقل از روابط عمومی سپاه ناحیه ثارالله(ع) شیراز، حجت‌الاسلام محمد حاجی‌زاده، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر فارس در جمع گردان‌های بیت المقدس این ناحیه واقع در رزمایش محمدرسول‌الله(ص) 2 با بیان اینکه آنچه به معنای واقعی بسیج و بسیجی است همین اقتدار و تعصب و جوانمردی‌هاست، گفت: ما بسیجی هستیم و باید عامل به این ارزش‌های اسلامی نظیر برپایی نماز و تلاوت قرآن باشیم.
وی افزود: در همه عرصه‌ها چه جنگ نرم و چه جنگ سخت همواره بسیج بوده که حضور مقتدرانه داشته و این نام بسیج بوده که همیشه بر اندام نحیف و ذلیل و خوار نظام سلطه و استکبار جهانی و در رأس آن آمریکای جنایتکار لرزه انداخته است.
حاجی‌زاده از بسیجیان خواست تا از مسائلی كه گاهی اوقات باعث می‌شوند شعائر اسلامی به خوبی عملی و كاربردی نشوند، مأیوس و منفعل نشوند و ادامه داد: انقلاب ما همان انقلاب اسلامی و با همان زیبایی‌ها و جلوه‌های نورانی و نظام ما همان نظام مقدس جمهوری اسلامی با همان ایده‌ها و آرمان‌های مبارک و بلندی است که ما داشتیم و برای اینکه الگوی جامعه بشری شویم باید این مسیر را به‌خوبی طی کنیم.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر فارس با بیان اینکه دشمن همواره سعی دارد ما را مأیوس و با توطئه‌ها و دسیسه‌های خود از اهدافمان دور و در مسیر دیگر قرار دهد، گفت: بیشتر برنامه‌ریزی دشمن بر روی جوانان ماست که این نقشه‌ها و برنامه‌ریزی‌ها بعضاً تبدیل به آسیب نیز شده است.
وی با تأكید بر اینكه باید مراقبت کنیم که دشمن به هدف نهایی خود نرسد، گفت: اگر بسیج نباشد، دشمن برنامه دارد و سرمایه گذاری می‌کند و به مراتب بیشتر از ما تلاش می‌کند تا این انقلاب را از پای درآورد زیرا دشمن می‌داند که همه منافعش به خاطر این انقلاب در خطر جدی است.
حاجی‌زاده بیان كرد: ما با این تفکر بسیجی و روحیه انقلابی برگرفته از فرهنگ عاشورایی نباید بگذاریم دشمن پیشروی کند و باید موجبات انفعال دشمن را فراهم کنیم.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر فارس بسیجیان خواست تا با تفكر بسیجی كار و تلاش كنند و همان تفكر اهل بیت(ع) را در جامعه پیاده كنند و سپس گفت: زمانی دستگاه حکومتی بنی امیه عدالت‌ستیزی، ولایت‌ستیزی، دین‌ستیزی و... را به راه انداخته بود و تقدس‌زدایی می‌کرد و امروز هم نظام سلطه و عوامل داخلی و خارجی آن همین برنامه را پیاده می‌کنند و به دنبال این هستند که ارکان نظام را تخریب کنند.
وی ادامه داد: به همین دلیل دشمنان ما موضوع ولایت را مطرح می‌کنند همان کاری که زمانی معاویه کرد و عوامل آن‌ها کردند احیای تمایلات قبیله‌ای به راه انداختند و ایجاد دشمنی و اختلاف کردند و بی بصیرت‌ها در برابر فرزند رسول الله(ص) قرار گرفتند تا دنیای خود را تأمین کنند اما در نهایت آن‌ها باختند و حسین‌بن علی(ع) پیروز شد.
انتهای پیام

captcha