نصب المان‌های ویژه ماه‌محرم در سطح شهر ارومیه
کد خبر: 3747560
تاریخ انتشار : ۲۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۹

نصب المان‌های ویژه ماه‌محرم در سطح شهر ارومیه

گروه اجتماعی - رییس سازمان سیما، منظر و فضای‌سبز شهرداری ارومیه از نصب اِلِمان‌های ویژه ماه محرم در سطح شهر ارومیه خبر داد و گفت: این نمادها نصب شده تا فضای شهر حال و هوای حسینی داشته‌باشد.

نصب اِلِمان‌های ویژه ماه‌محرم در سطح شهر ارومیه

علی شایگان رییس سازمان سیما، منظر و فضای‌سبز شهرداری ارومیه در گفت و گو با ایکنا از آذربایجان‌غربی با اشاره به نصب اِلِمان‌های ویژه ماه‌محرم در سطح شهر ارومیه، اظهار کرد: المان‌های حجمی موقت همچون ظهر عاشورا، شمع و پلاک در میادین و خیابان‌های پرتردد شهر از جمله میدان ولایت‌فقیه ، میدان امام‌حسین(ع)، میدان انقلاب و میدان کسری نصب شده‌است.

وی افزود: المان‌های حجمی به مناسبت ماه محرم و ایام سوگواری شهدای کربلا درسطح شهر نصب شده و تا پایان ماه صفر در این میادین باقی خواهد ماند.

رییس سازمان سیما، منظر و فضای‌سبز شهرداری ارومیه ادامه داد: علاوه بر آماده‌سازی میادین سطح شهر با نصب المان‌های مناسبتی برای ایام سوگواری سالار شهیدان، در سطح شهر نیز فعالیت‌های گسترده‌ای برای سیاه‌پوش کردن شهر انجام گرفته‌است.

شایگان خاطرنشان کرد: نصب المان‌های نوشتاری نورانی در پیشانی پل‌های شهری و میادین، نصب لمپوست و بنرهایی با مضامین عاشورایی در ورودی‌های شهر، نصب 500 عدد پرچم مشکی در سطح شهر، نصب ریسه‌های مشکی در میادین شهری و نصب کتیبه‌های محرم در زیرگذرها و روگذرها و پل‌های عابر پیاده از جمله اقدامات سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری ارومیه به مناسبت ماه محرم است.

انتهای پیام

captcha