٢٥ آبان‌ماه؛ آخرین‌ مهلت ارسال اثر به جشنواره سفرنامه و خاطره‌نویسی رضوی
کد خبر: 3747611
تاریخ انتشار : ۲۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۹
خودآموز خبر داد:

٢٥ آبان‌ماه؛ آخرین‌ مهلت ارسال اثر به جشنواره سفرنامه و خاطره‌نویسی رضوی

گروه فرهنگی – آخرین ‌مهلت ارسال اثر به دبیرخانه جشنواره سفرنامه و خاطره‌نویسی رضوی به میزبانی استان ایلام ۲۵ آبان‌ماه سال جاری است.

٢٥ آبان ماه آخرین‌ مهلت ارسال اثر به جشنواره سفرنامه و خاطره‌نویسی رضوی
به گزارش ایکنا از ایلام به نقل از روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام، عمران خودآموز، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام، اظهار کرد: مراسم اختتامیه هفتمین جشنواره ملی سفرنامه و خاطره‌نویسی رضوی از سری برنامه‌های شانزدهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) به میزبانی استان ایلام در ٢٥ آذرماه سال جاری برگزار می‌شود.
وی افزود: این جشنواره با همکاری بنیاد بین‌المللی امام رضا(ع)، معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام و موسسه فرهنگی هنری عصر پیام ایلام در مرکز این استان برگزار می‌شود.
خودآموز موضوع آثار ارسالی این جشنواره را سفر به مشهد مقدس و حرم مطهر حضرت علی‌بن موسی‌الرضا(ع)، سفر به قم، حرم حضرت معصومه(س)، سفر به شیراز و زیارت حرم حضرت شاه‌چراغ، حرم حضرت امام موسی کاظم(ع) و امامزادگان، روایت خاطرات و سفرنامه نویسی از شخص یا اشخاص دیگر با ذکر مشخصات راوی عنوان کرد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام با اشاره به اینکه این جشنواره در سه بخش سفرنامه‌نویسی، خاطره‌نویسی و بخش ویژه با پیاده‌روی اربعین حسینی در گروه‌های سنی بزرگ‌سال بالای ١٧ سال و گروه سنی نوجوانان زیر ١٧ سال برگزار می‌شود، افزود: علاقه‌مندان در گروه سنی بالای ١٧ سال می‌توانند در هر دو بخش سفرنامه‌نویسی و خاطره‌نویسی و گروه سنی زیر ١٧ سال تنها در بخش خاطره‌نویسی شرکت کنند.
وی در پایان با دعوت از همه عاشقان حرم مطهر رضوی و ائمه اطهار(ع) و اقشار مختلف مردم برای شرکت و ارسال اثر به این جشنواره، تصریح کرد: علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به تارنمای شمس توس به نشانی ilam.shamstoos.ir و portal.shamstoos.ir مراجعه کنند.
انتهای پیام
captcha