مراسم عزاداری در مؤسسه ابوتراب ساقی کوثر هرمزگان
کد خبر: 3747694
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۶

مراسم عزاداری در مؤسسه ابوتراب ساقی کوثر هرمزگان

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد ــ مدیر مؤسسه ابوتراب ساقی کوثر گفت: مؤسسه ابوتراب ساقی کوثر هرمزگان هیئتی را برای مراسم عزاداری محرم تشکیل داده است که هنگام غروب از ساعت 20 تا 20:40 در محل این مؤسسه برگزار می‌شود.

عباس بشری‌زاده تختی، مدیر مؤسسه ابوتراب ساقی کوثر هرمزگان در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا، ضمن بیان این مطلب گفت: در فصل تابستان، دوره‌های حفظ خردسالان، روخوانی، مفاهیم، تجوید، در این مؤسسه برگزار شد.
مدیر مؤسسه ابوتراب ساقی کوثر هرمزگان گفت: در فصل تابستان 154 قرآن‌آموز و چهار مربی در مؤسسه حضور داشتند و قرآن‌آموزان در این مؤسسه خردسالان و نوجوانان و بزرگسالان هستند.
بشیری‌زاده افزود: این مؤسسه در حال حاضر هیئتی را تشکیل داده است که هنگام غروب هر روز از ساعت 20 تا 20:40 هر شب در محل این مؤسسه برگزار می‌شود.نگاهی به فعالیت‌های قرآنی مؤسسه ابوتراب ساقی کوثر هرمزگان
نگاهی به فعالیت‌های قرآنی مؤسسه ابوتراب ساقی کوثر هرمزگانبشیری‌زاده در ادامه بیان کرد: مؤسسه ابوتراب ساقی کوثر در استان هرمزگان، شهرستان بندرعباس، کمربندی، محله نخل، کوچه نخل 7، روبروی مسجد حضرت حمزه(ع) واقع شده است.
یادآور می‌شود، این مؤسسه مجوز خود را در سال 88 از سازمان تبلیغات اسلامی اخذ و فعالیت خود را بلافاصله آغاز کرد، اما به دلیل نداشتن مکان و فضای ثابت در مکان‌های مختلف، کلاس آموزشی برگزار کرده است، اما از تیرماه 97 با همکاری خیرین، مکانی اجاره شده است و تاکنون هزار گواهینامه در رشته‌های مختلف توسط این موسسه صادر شده است.
انتهای پیام

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۲
غیر قابل انتشار: ۰
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۸/۰۳/۲۰ - ۱۶:۳۰
0
0
سلام
captcha