برگزاری مراسم سوگواری سیدالشهدا(ع) در بهزیستی کرمانشاه
کد خبر: 3747865
تاریخ انتشار : ۲۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۴

برگزاری مراسم سوگواری سیدالشهدا(ع) در بهزیستی کرمانشاه

گروه اجتماعی ــ مسئول امور فرهنگی اداره‌کل بهزیستی استان کرمانشاه از برگزاری مراسم سوگواری سیدالشهدا(ع) در حسینیه ستاد مدیریت بهزیستی این استان همزمان با هشتمین روز از ماه محرم خبر داد.

برگزاری مراسم سوگواری سیدالشهدا(ع) در بهزیستی کرمانشاه

علیرضا محمدی، مسئول امور فرهنگی اداره‌کل بهزیستی استان کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه، با تسلیت این ایام با اشاره به این که عاشورا هویت دینی و انقلابی ملت ایران است، گفت: عزاداری صحیح زمینه انتقال ارزش‌های انسانی و اسلامی در جامعه را فراهم می‌کند.
وی افزود: در راستای یاد شده باید با توجه به محتوا، بینش و بصیرت را محور قرار دهیم و هیأت و عزاداری‌های این ماه در این مسیر تأثیرگذارند.
مسئول امور فرهنگی اداره‌کل بهزیستی استان کرمانشاه اظهار کرد: امروز دشمن از هر طریقی بدنبال انداختن فاصله بین مردم و جوانان با آرمان‌های نظام جمهوری اسلامی است و مجالس عزاداری امام‌ حسین(ع) افزایش بصیرت عمومی در این خصوص را به همراه دارد.
محمدی درادامه به برگزاری مراسم سوگواری سیدالشهدا(ع) در حسینیه ستاد مدیریت بهزیستی استان کرمانشاه اشاره کرد و گفت: این مراسم همزمان با هشتمین روز از محرم و با حضور حجت‌الاسلام ملکی، معاون تهذیب حوزه‌های علمیه کشور برگزار خواهد شد.
وی از جمله اهداف برپایی این مراسم توسط معاونت فرهنگی بهزیستی استان کرمانشاه را اشاعه فرهنگ عاشورایی در بین جامعه هدف تحت پوشش بهزیستی عنوان کرد.
انتهای پیام

captcha