چهره پلید رژیم ستم شاهی برای جوانان تبین شود
کد خبر: 3747896
تاریخ انتشار : ۲۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۶

چهره پلید رژیم ستم شاهی برای جوانان تبین شود

گروه سیاسی ــ فرمانده سپاه جوادالائمه خراسان‌شمالی گفت: امروز بیش از هر زمان دیگری نیازمند معرفی چهره پلید رژیم ستم شاهی هستیم، باید ابعاد مختلف این چهره برای جوانان تشریح و تبیین شود تا تحت تاثیر افکار پلید قرار نگیرند.

چهره پلید رژیم ستم شاهی برای جوانان تبین شود

به گزارش ایکنا از خراسان‌شمالی، ظهر امروز 26 شهریورماه سال جاری سردار سید حسن مرتضوی،فرمانده سپاه جوادالائمه استان در ستاد چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی اظهارکرد: همه مفهوم پیشرفت و آبادانی را در این جمله می‌توانیم دریافت کنیم که امروز با وجود هجمه‌های جهانی استکبار و به دلیل احساس خطر در حیات خودش به واسطه بقای نظام اسلامی، تفکر انقلاب اسلامی همه مرزها را در نوردیده است.
وی با بیان اینکه دو عامل وحدت کلمه و اطاعت پذیری از ولایت در پیروزی انقلاب اسلامی و استمرار آن دخیل است، گفت: امروز باید رمزهای پیروزی انقلاب اسلامی را بازخوانی کرده و به جامعه منتقل کنیم.
مرتضوی با ذکر اینکه امروز بیش از هر زمان دیگری نیازمند معرفی چهره پلید رژیم ستم شاهی هستیم، خاطرنشان کرد: باید چهره رژیم ستم شاهی برای جوانان تشریح و تبین شود تا تحت تاثیر افکار پلید قرار نگیرند.
وی ادامه داد: باید روح مجاهدت، ایثارگری، اطاعت پذیری محض از ولایت، جایگاه و نقش ولایت فقیه در پیروزی انقلاب اسلامی و استمرار آن را در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بیش از پیش تبین کنیم.
وی افزود: دشمن تلاش می‌کند تا پیروزی‌های انقلاب اسلامی را در چهلمین سالگرد آن به کام مردم تلخ کند اما این مهم امکان پذیر نیست زیرا این انقلاب با توکل بر خداوند و بهره گیری از منویات مقام معظم رهبری و با تکیه بر توانمندی جوانان خود ،جواب ترقه را با موشک می‌دهد.
وی خاطرنشان کرد: امروز می بینیم که رئیس جمهور روسیه چگونه زانوی ادب در برابر رهبر انقلاب زده و راهبردهای کلان کشورش را با ایران اسلامی همسو می‌کند که این مهم نشانگر جایگاه ایران است.
وی عنوان کرد:اکنون تمام نقاط استراتژیک جهان در فتح ایران است و از قدرت بازدارندگی بالایی برخورداریم که همه اینها را مدیون انقلاب اسلامی هستیم.

captcha