نمایشگاه «حریم ریحانه» در دهگلان برپا شد
کد خبر: 3747948
تاریخ انتشار : ۲۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۴

نمایشگاه «حریم ریحانه» در دهگلان برپا شد

گروه فرهنگی- نمایشگاه «حریم ریحانه» به مناسبت روز هفته امر به معروف و نهی از منکر در محل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دهگلان گشایش یافت.

نمایشگاه «حریم ریحانه» در دهگلان برپا شد

عیسی فلاحی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دهگلان در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: نمایشگاه «حریم ریحانه» در قالب پوستر با موضوع حجاب و عفاف به مناسبت هفته امر به معروف و نهی از منکر در محل سالن نگارخانه مجتمع فرهنگی و هنری دهگلان دایر شده است.
وی با بیان اینکه این نمایشگاه با نگاهی به سیر تاریخی پوشش عفاف و حجاب در ایران و جهان اسلام برپا شده است، افزود: بررسی تحلیلی کشف حجاب، عفاف و حجاب در شعر فارسی، پوشش عفاف در ادیان مختلف و عفاف و حجاب در دین مبین اسلام از جمله مواردی است که در این نمایشگاه مورد توجه قرار گرفته است.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دهگلان به اهداف برپایی این نمایشگاه اشاره و بیان کرد: ترویج و پاسداری از فرهنگ عفاف و حجاب که از مصادیق بارز امر به معروف و نهی از منکر از جمله اهداف برپایی این نمایشگاه است.
وی با تأکید بر لزوم تبدیل فعالیت های حوزه حجاب وعفاف به یک جریان فرهنگی اعلام کرد: نگاه تطبیقی در بحث حجاب و بررسی ریشه‌ای حجاب از ویژگی‌های بارز این نمایشگاه است.
فلاحی در پایان یادآور شد: نمایشگاه حریم ریحانه از 22 تا 27 شهریورماه جاری به مدت پنج روز در دو نوبت صبح و عصر پذیرایی بازدید علاقه‌مندان است.
انتهای پیام

captcha