مشارکت جوامع اروپایی در مسابقات بین‌المللی قرآن «پورت‌سعید»
کد خبر: 3747992
تاریخ انتشار : ۲۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۴
یک مسئول مصری خواستار شد؛

مشارکت جوامع اروپایی در مسابقات بین‌المللی قرآن «پورت‌سعید»

گروه بین‎الملل ـ استاندار «پورت‌سعید» مصر، مشارکت اقلیت‌های مسلمان ساکن در جوامع اروپایی در دومین دور مسابقات بین‎المللی حفظ قرآن و ابتهالات دینی این استان را خواستار شد.

به گزارش ایکنا به نقل از پایگاه خبری الیوم السابع؛ سرهنگ عادل غضبان، استاندار پورت‌سعید مصر با عبدالکریم صالح، رئیس کمیته تصحیح و بازنگری قرآن مصر و رئیس کمیته داوری مسابقه بین‌المللی قرآن پورت‌سعید و عادل مصیلحی، مدیر اجرایی این مسابقه دیدار کرد.

وی در این دیدار، آمادگی‌های لازم برای برگزاری دومین دوره از این مسابقات را مورد بحث و بررسی قرار داد.

عادل غضبان در این دیدار، خواستار دعوت از اقلیت‌های مسلمان ساکن در کشورهای اروپایی برای مشارکت در این دوره از مسابقات در کنار شرکت‌کنندگان کشورهای عربی شد و بر حمایت کامل استانداری پورت‌سعید از برگزاری موفق این دوره از مسابقات تاکید کرد.

عبدالکریم صالح، رئیس کمیته داوری مسابقه بین‌المللی حفظ قرآن پورت‌سعید نیز در این دیدار از روحیه همکاری همه دستگاه‎های ذی‌ربط در استان برای برگزاری این مسابقات قدردانی کرد.

یادآوری می‌شود، نخستین دوره مسابقات بین‌المللی حفظ قرآن کریم و ابتهالات دینی استان «پورت‌سعید» مصر، اسفندماه ۹۶ به مدت یک هفته و با مشارکت حافظان و مبتهلانی از مصر و کشورهای عربی برگزار شد. این در حالی است که تاریخ دقیق برگزاری دومین دوره این رقابت‌ها هنوز از سوی کمیته برگزارکننده مسابقات اعلام نشده است.

 انتهای پیام

captcha