استقبال معاونت‌های فرهنگی جهاددانشگاهی از ایده‌های خلاقانه دانشجویان
کد خبر: 3747993
تاریخ انتشار : ۲۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۴
علیزاده مطرح کرد:

استقبال معاونت‌های فرهنگی جهاددانشگاهی از ایده‌های خلاقانه دانشجویان

گروه فرهنگی ـ معاون فرهنگی جهاددانشگاهی با بیان این‌که بیشتر فعالیت‌هایی که در حوزه فرهنگی جهاد دانشگاهی صورت می‌گیرد دانشجویی است و دانشجویان به‌صورت افتخاری با این نهاد کار می‌کنند، گفت: معاونت‌های فرهنگی جهاد دانشگاهی در سراسر کشور از ایده‌های خلاقانه دانشجویان استقبال خواهند کرد.

استقبال معاونت‌های فرهنگی جهاددانشگاهی از ایده‌های خلاقانه دانشجویان

 به گزارش ایکنا از لرستان، عیسی علیزاده، معاون فرهنگی جهاددانشگاهی در حاشیه نخستین نشست مدیران شعب سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی منطقه غرب کشور که طی روزهای یک‎شنبه و دوشنبه هفته جاری در لرستان برگزار شد، در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی یکی‌از سازمان‌هایی است که مبتنی‌بر فعالیت‌های دانشجویی بوده؛ یعنی بسیاری از نیروهایی که در حال حاضر عضو جهاد هستند از طریق سازمان دانشجویان جذب این سیستم شده‌اند.

وسعت حوزه فرهنگی جهاد
وی با بیان این‌که فعالیت‌های فرهنگی شاخصی در طول سالیان گذشته در حوزه دانشجویی انجام شده است، ادامه داد: حوزه فرهنگی جهاد هم که خیلی وسیع است؛ یعنی اگر دانشجو را به‌مثابه یک بدن فرض کنیم که نیازهای مختلف دارد، تقریباً هر کدام از فعالیت‌های مختلف فرهنگی جهاد می‌تواند آن نیازها را ازجمله در بخش گردشگری، فعالیت‌های قرآنی و دینی، خبری، نظرسنجی و... را رفع کند.

فعال‌شدن مشارکت دانشجویی؛ هدف نشست مدیران شعب سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی
علیزاده درباره هدف از برگزاری نخستین نشست مدیران شعب سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی منطقه غرب، بیان کرد: چون در شروع سال‌تحصیلی جدید هستیم، این هم‌اندیشی با مدیران سازمان دانشجویی تدارک دیده شده و برنامه‌ها را مرور کردیم تا بتوانیم در طول سال‌تحصیلی نسبت به عضوگیری و مشارکت دانشجویی فعال‌تر باشیم.

نقش مهم فرهنگ در پیشگیری یا حل بسیاری از مشکلات
معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی در ادامه گفت: وضعیت کشور به‌گونه‌ای است که حوزه فرهنگ می‌تواند نقش مهمی در پیشگیری یا حل بسیاری از مشکلات داشته باشد که امیدواریم این نشست نتایج خوبی در پی داشته باشد.
وی خاطرنشان کرد: بیشتر فعالیت‌هایی که در حوزه فرهنگی جهاد دانشگاهی صورت می‌گیرد «دانشجویی» است و دانشجویان به‌صورت افتخاری با این نهاد کار می‌کنند که برخی‌ها پس‌از شناسایی و نشان دادن توانمندی‌هایشان می‌توانند جذب جهاد دانشگاهی شوند کمااینکه معاونت‌های فرهنگی جهاد دانشگاهی در سراسر کشور از ایده‌های خلاقانه دانشجویان استقبال خواهند کرد.

انتهای پیام

captcha