اعلام محدودیت‌های ترافیکی زنجان در هشتم محرم
کد خبر: 3748092
تاریخ انتشار : ۲۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۴

اعلام محدودیت‌های ترافیکی زنجان در هشتم محرم

گروه اجتماعی ــ رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان زنجان از اعلام محدودیت‌های ترافیکی در زمان برگزاری دسته حسینیه اعظم زنجان خبر داد و گفت: طرح روان‌سازی ترافیک شهری در ایام ماه محرم در سطح استان اجرا می‌شود.

اعلام محدودیت‌های ترافیکی زنجان در هشتم محرمعلی‌اصغر شیرمحمدی، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان زنجان در گفت‌وگو با ایکنا از زنجان، اظهار کرد: طبق سنوات گذشته طرح روان‌سازی ترافیک شهری برای برگزاری آئین‌های عزاداری ایام ماه محرم در سطح استان اجرا می‌شود.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان زنجان گفت: همه ساله با نزدیک شدن به ایام ماه محرم به‌ویژه روزهای تاسوعا و عاشورا در استان زنجان، هم‌زمان برنامه‌های عظیم عزاداری برگزار می‌شود و به همین خاطر در راستای رعایت حال همشهریان و حرکت مطلوب دسته‌های عزاداری، طرح‌های ویژه‌ای از سوی پلیس راهنمایی و رانندگی اجرا می‌شود.
وی ضمن تأکید بر آمادگی همه پرسنل ستادی و انتظامی در روان‌سازی ترافیک شهر زنجان و کمک به تردد دسته‌های عزاداری بیان کرد: همه عوامل پلیس راهنمایی و رانندگی در قالب این طرح‌ها توجیه شده و در بخش‌های مختلف به کار‌ گرفته می‌شوند.
شیرمحمدی با بیان اینکه در حرکت دسته‌های عزاداری در سطح شهر زنجان نیاز به اعمال محدویت‌های ترافیکی نیست، گفت: برخی مسیرها در زمان حرکت دسته عزاداری موقتاً مسدود خواهد شد.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان زنجان ادامه داد: در حرکت دسته‌های عزاداری حسینیه اعظم در شب تاسوعا و زینبیه اعظم در 11 محرم به‌دلیل گستردگی این دسته‌ها و حضور با‌شكوه مردم، محدودیت‌های ترافیکی خاصی در روزهای اعلام شده اعمال خواهد شد.
وی اظهار كرد: هم‌زمان با هشتم ماه محرم و حرکت دسته عزاداری حسینیه اعظم زنجان، مسیرهای منتهی به خیابان فردوسی و مسیر اصلی حرکت دسته عزاداری از خیابان امیر‌کبیر تا امام‌زاده سیدابراهیم(ع) زنجان مسدود می‌شود.
این مسئول با اشاره به اینکه هر‌گونه توقف و پارک وسیله نقلیه در مسیر حرکت دسته عزاداری ممنوع است، تصریح کرد: در صورت مشاهده هر نوع توقفی، خودرو به پارکینگ منتقل خواهد شد.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان زنجان از مسیرهای جایگزین در نظر گرفته شده برای عبور و مرور مردم خبر داد و افزود: مردم در این روز می‌توانند از کمربندی جنوبی و شمالی و مسیرهای شمال به جنوب و غرب و شرق استفاده کنند.
وی از اعمال محدودیت‌های ترافیکی در روز 11 محرم در زنجان خبر داد و تصریح كرد: هم‌زمان با حرکت دسته عزاداری زینبیه اعظم زنجان، مسیر اصلی حرکت این دسته از خیابان زینبیه تا امام‌زاده سیدابراهیم(ع) و حد فاصل تقاطع امیر‌کبیر تا خیابان مهدیه محدودیت‌های ترافیکی اعمال می‌شود.
انتهای پیام
captcha